omi 2004-06-13_21:05 |
Кои са любимите ви филми?
[size=75:1ydh4jzt] *ето какво държа аз в кутията за обувки: underworld shakespeare in love equilibrium gattaca groove trainspotting les triplettes de belleville corto maltese wonderful days metropolis monster's inc. a bug's life final fantasy the animatrix sinbad - legend of teh seven seas the road to el dorado treasure planet atlantis - the lost empire bruce almighty how high snatch tho smoking barrels hakers enemy of the state antitrust amelie poulain knight's tale master and commander seven years in tibet star wars ep.1,2 hero the matrix the matix:reloaded lotr ocean's eleven особености на руския национален риболов lost in translation baraka run lola run [/size:1ydh4jzt] |
cha 2004-06-14_05:59 |
naposleduk mnogo mi dopadnaha [color=blue:2xnh6sng][b:2xnh6sng]The Butterfly Effect [/b:2xnh6sng][/color:2xnh6sng]i [b:2xnh6sng][color=blue:2xnh6sng]Donnie Darko [/color:2xnh6sng][/b:2xnh6sng]- ako gi gleda6 i dvata, si mislq, 4e 6te nameri6 dosta analogiq v glavnata ideq Ina4e o6te [b:2xnh6sng][color=blue:2xnh6sng]K-Pax [/color:2xnh6sng][/b:2xnh6sng]i [color=blue:2xnh6sng][b:2xnh6sng]Beautiful Mind [/b:2xnh6sng][/color:2xnh6sng]su6to otbelqzvam Ina4e za all time favourite mi e trudno da opredelq... |
aluin 2004-06-14_09:36 |
- [b:1molhfae]baraka[/b:1molhfae] - koi ne ia znae - [b:1molhfae]kaena[/b:1molhfae] - neveroiatno 3d -[b:1molhfae] legend of zu [/b:1molhfae]- kitajska prikazka waww - [b:1molhfae]code p[/b:1molhfae] - no comment! - [b:1molhfae]Lain[/b:1molhfae] - lubimata mi manga, mnogo tejka i trudna kato cialo - [b:1molhfae]Dune[/b:1molhfae] - strashen fen sym, naj veche na knigata - [b:1molhfae]fear and loathing in las vegas [/b:1molhfae]- za narkoticite, prehodnoto i krajnoto - [b:1molhfae]the doors [/b:1molhfae]- fen sym na grupata ot 12se godishna i na oliver stone ") - drug film ot nego [b:1molhfae]Natural Born Killers[/b:1molhfae] - [b:1molhfae]6th sense [/b:1molhfae]- neveroiaten - [b:1molhfae]Dream Keeper [/b:1molhfae](maj taka beshe, na bgski Sybirach na synishta) - film na hallmark za indianskite legendi - [b:1molhfae]lost in translation [/b:1molhfae]- za nostalgiata i samotata v chujda strana, vyzpriemaneto na razlichnite nravi - izkluchitelno lek , estetichen i jiteiski film oo shtqh da zabravia [b:1molhfae]Mists of Avalon [/b:1molhfae]- otnovo legenda.. kral Artur |
:tone 2004-07-05_02:29 |
listed in no particular order: the butterfly effect akumulator 1 cube / hypercube one point zero godsend id buena vista social club lost in translation matchstick men ...... |
cha 2004-07-05_08:06 |
Karibskite Pirati - haha super zabaven film |
flange 2004-07-05_09:38 |
любим ми е "Освобождаване" на Арма, заедно го направихме другите са интересни |
krae 2004-07-05_10:00 |
*trix Akira Fear and Loathing in Las Vegas Brazil Serial experiments : Lain Requiem for a dream Pi Ghost in the shell Beatiful Mind Lost in Translation Горе долу всичко с Шон Пен. Wonderful days Baraka Metropolis Groove Memento |
krae 2004-07-05_10:04 |
Btw препоръчвам ви Lain, 3GB е с пъъфект качествно, но си струва IMO. Brazil e филм на Terry Gilliam (Fear and Loathing) в случай, че някой го е пропуснал. |
soundform 2004-07-05_10:39 |
.... |
:tone 2004-07-08_13:44 |
ooo The Cell беше зверски добра визия... |
Psychedelic_Tr 2004-07-08_19:45 |
Za sega sa : 1.Dragonfly 2.L.O.T.R. (vypreki 4e oshte ne sam ima vyzmojnost da gledam 3-ta 4ast) 3.Go 4.Ghost in the shell 5.The Cell 6.Kill Bill 1 i 2 |
Syman 2004-07-23_21:46 |
Event Horizon - nomer 1,kombinaciq ot sci-fi/horror, nai zavladqva6tiq film koito sum gledal ot4asti zaradi vklu4eniete idei za putuvaniq 4rez drugi izmereniq Equilibrium - totalen kontrol, 4ove6kite idvidi nqmat stremeji, 4uvstva a moje bi tova e edinstveniq na4in da se napravi perfektno ob6testvo K-pax - drama s malko sci fi elementi i s mnogo dobur soundtrack Pi - ludnica ot vsqkude Bicentennial Man - knigata na Asimov e kude kude po dobra, no USA si e USA gledat vsi4ko da napravqt lubovna istoriq Solaris - dosta otka4en film, no Stanislav Lem si pi6e dosta otka4eni raboti po otka4en na4in (ruskata ekranizaciq e po dobra ot amerikanskata) cube 2 - sci-fi/horror psixariq s dosta dobra ideq za 4 izmeren kub cube - 4ist horror pri polojenie 4e deistvieto se razviva v 3 izmerno prostranstvo leon - nai dobrata drama koqto sum gledal gattaca - ako ne se luja e pisan po william gibson, edna pri4ina poradi koqto ne xaresvam opitite s geni paradise found - kakfa e cenata na 6tastieto, vinagi li e pari, nai mi xaresvat vuprosite koito si zadava van gog v kraq na filma minority report - po roman na philip k. dick, zasega edin dosta nabolql vupros - koi 6te kontrolira kontrolira6tiq cypher - moje li da zabludi6 sobstvenoto si suznanie 4e si druga li4nost johnny mnemonic - edinstveniq na4in e da hackne6 sobstveniq si mozuk po roman na william gibson impostor - po philip k. dick - v blizkoto bude6te, naistina li moje da vqrva6 v spomenite si, moje6 li da vqrva6 koi si dark city - gradut v koito ne izgrqva slunce, v koito ne moje6 da si spomni6 razni ne6ta, sveta moje da se modelira samo s misul kin dza dza - dosta dobro rusko sci fi frequency - da promeni6 nastoq6teto kato promenq6 minaloto trainspotting - bez komentar prosto e dobur clockwork orange - velikiqt stenli kubrik - filma zasqga problem za politikata i pravoto na li4en izbor the butterfly effect - inspiriran ot frequency ina4e e dobur blade runner - otnovo tozi philip k. dick. smqtam 4e trqbvat da napravqt i ekranizaciq na "4oveka vuv visokiq zamuk" donnie darko - film koito ne razbrax daje sled nqkolko gledaniq e ima i o6te no v momenta ne se se6tam za tqx |
LGI 2004-07-24_18:15 |
Tralala
Cube (Sci-fi, horror) Hypercube (Sci-fi, horror) LOTR (Adventure) The Texas Chainsaw Masacre (horror) Cabien Fever (horror) Alien (si4kite)(sci-fi horror) A Tale of two sisters (zadyljitelen e za vsi4ki fenove na horror) The Eye 2 (zadyljitelen e za vsi4ki fenove na horror) Cops (shvedski film "koops")(komediq) The Mask(komediq) Gothika(horror) The Ring(horror) Dawn of the Dead(horror) The Exorcist(horror) i prostotiite na Scary Movie |
LGI 2004-07-25_19:03 |
Boat Trip (adskata komediq) |
LSD-25 2004-07-30_02:46 |
[b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]The Transformers[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] towa e pylnometravniqt qponski animacionen film, kojto me nakara da obikna zawinagi izrazyt "pylnometraven animacionen film"® a fakta 4e e qponski i do den dne6en ne me gree wsy6nost. gledah go kogato bqh na 5 ili 6 godini. predstawete si ne6to kato rodona4alnikyt na towa koeto dnes se nari4a anime, a ot nqkoi manga. 4as i polowina dwive6ti se 6areni kartinki, koito me nakaraha da zabrawq kade se namiram ( nekolkokratno) [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]Flash Gordon[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] ami towa e sledwa6tiqt ot poredicata. toj wkara 2rata notka w izraza "pylnometraven animacionen film"®. ne wqrwam da ima nqkoj sred was kojto da ne e 4uwal za Flash Gordon [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]unknown[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] prosto nqma kak da propusna priklu4eniqta na mi6okyt Kowalski. neznam kak se kazwa filma, znam samo 4e aktjor e mi6okyt Kowalski. otnowo animaciq. [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]Treasure Island[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] wsi4ki animacionni 4asti koito sym haresal, 11x za "Milion i 1 velaniq" [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]Leon[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] towa e film na Luk Beson, Jean Reno, Natalie Portman, Gary Oldman i cweteto na Leon. wednyv widqh koricata mu wyw westnik i znaeh 4e 6te go gledam. godini po-kysno znaeh 4e go gledam bez da sym widql zaglawieto. film za swobodata. w Leon ima kadri ot [b:2zr17m1a]The Transformers[/b:2zr17m1a]. [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]Point Break[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] film za swobodata [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]Dante's Peak[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] film za prirodata [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]Twister[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] +1 [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]The Shawshank Redemption[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] za swobodata [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]The Untouchables[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] telewizionnite serii. za swobodata [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]The Good, The Bad, and The Ugly[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] klasi4eski western stil Enio Morricone [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]Once Upon a Time in The West[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] +1 [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]Natural Born Killers[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] welikolepna kombinaciq ot revisura na Oliver Stone(d) i istoriq na Quentin Tarantino. imeto gowori samo za sebe si [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]Fear and Loathing in Las Vegas[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] film kojto zapo4wa s dumite "presi4ahme ryba na pustinqta, kogato drogata wze da ni hwa6ta" i zawys6wa s "prosto o6te edin lud w luda dyrvawa". amerikanskata me4ta. [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]Lain[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] [... ")] taka da se kave [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]Kaena: The Prophecy[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] film4eto e dostaty4no anormalno za da mi haresa, wsy6nost bih akcentiral wyrhu momi4eto .. produkciqta e frenska wse pak [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]Kostenurkite Nindva[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] ne bih mogyl da go opi6a i do den dne6en. towa e cql unikalen swqt. nikoga ne zapomnih imeto na anglijski, twyrde slovno e [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]Hair[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] let the sunshine in [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]A Beautiful Mind[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]The Butterfly Effect[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]Requiem for a Dream[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]The Godfather[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] [b:2zr17m1a][color=blue:2zr17m1a]Star Wars[/color:2zr17m1a][/b:2zr17m1a] kak 4owek se okazwa bog i drugi |
Goldenfinger 2004-07-31_18:33 |
офтопик пишете по-помалко, че не успявам да ги гледам всичките. още офтопик - Знаете какво да гледате |
aluin 2004-08-11_08:31 |
добавка: [b:s9u3gkne]A CLOCKWORK ORANGE[/b:s9u3gkne] - Портокал с часовников механизъм на Стенли Кубрик. Филма е от 1971 година, класика, няма аналог.. наскоро гледах и [b:s9u3gkne]Кукли[/b:s9u3gkne] (Dolls) на Kitano, за когото и Наско писа - нечовешко, този човек е цяло събитие.. |
:tone 2004-08-11_08:43 |
мдаа... donnie darko определено влезе в класацията ми... |
andronik 2004-08-11_12:02 |
tuk wijdam pochti wsichkite si liubimi filmi dobawqm Hero - kitaiska legenda, presyzdadena s neweroqten uset kym dzen krasotata. wse pak e prawen ot kitaici. mnogo mi e liubim momenta w koito nai-dobriq maistor na mecha risuwa kaligrafiq. ima neweroqtni bitki. |
psi-fi 2004-08-11_12:51 |
|
flange 2004-08-11_13:01 |
American Beauty mai se kazvashe, amerikanski prelesti v prevod |
pimeto 2004-08-12_23:20 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Star Wars - 4,5,6 --- е тия са си класики в жанра Lost in Translation --- бил мъри си е некадърен та дрънка, а филма е кух Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain --- аи лъв дис мувииии Особености на руският национален риболов --- не сам го гледал Two smoking barrels --- разпускащо Snatch --- погледни по горе Trainspotting --- иеее, подсети ме да си го дръпна са Enemy of the state --- е убии ме, не се сещам кво беше това Hackers --- пффф, американ стаил мувиии Antitrust --- тъпо маи, това там с програмиста дето хакна сателитите некви, еми така праи маикрософт [img:hacamu8y]http://forum.find-bg.com/forums/html/emoticons/harhar.gif[/img:hacamu8y] Master and commander --- пффф, яки ефекти имаше това накефих се Knight's tale --- симпатичен The Matrix --- да, много правилно написано тоя филм рулира, ама не и трилогията по скоро 2 и 3 Hero --- не ме кефи LOTR --- рок енд рооллл Oceans 11 --- ц, ние, такиви ни ма кефат Groove --- never saw it dude Phone Booth --- ааа, това е наи великия просто жестоко филмче Baraka --- тука няма кво да коментирам, то си се знае от само себе си Les Triplettes de Belleville --- не съм го гледал, това не е ли анимация ? Animations: A Bug's Life --- еее, еми децко Corto Maltese --- ни го знам Monsters Inc. --- класика!!! Wonderful Days --- страшно аниме, само сторито не му е много гот, ама си е страшно Metropolis --- тъпо та дрънка, да не говориме за музиката баси Akira --- класика!!! Final Fantasy --- ъммм......ноу комент!!! The Animatrix --- ЛОЛ Treasure Planet --- луолт дисни шитни некви аие, това от мене моито мнение |
omi 2004-08-13_07:32 |
е аз питах за вашите любими филми... така имам по голяма възможност да попадна на нещо интересно, което още не съм гледам тройката от белевил: http://ouim.org/movies.php?action=fullnews&id=87 |
psi-fi 2004-09-01_14:54 |
animal spirit ?
|
:tone 2004-09-23_16:58 |
: ghost in the shell : the innocence : |
omi 2004-09-23_17:13 |
да и аз го имам сега и тея дни ще го гледам. поне в началото графиката е невероятна |
:tone 2004-09-24_12:46 |
and it's getting better... btw читави subs за версията на едно cd има [url=http://info.datacom.bg/yanguss/Innocence/Innocence.2004.DVDRip.XviD-TLF.srt:3anytw7z]тук[/url:3anytw7z]. |
omi 2004-09-24_16:08 |
е аз ги имам на японски ама си има вградени наглийски |
aluin 2004-09-24_22:34 |
daaa... i [b:1cgbyvsu]blueberry[/b:1cgbyvsu] lele kakyv film e tova!!!! otdavna ne se biah vtreshtqvala tolkova |
psilocybin 2004-09-25_13:26 |
Искам първо да вметна, че това не ми е единствения любим филм, но просто го гледах снощи и реших да го спомена сега защото ми направи впечатление. А относно пълния списък - по-нататък. Само си запазвам мястото във темата. [color=red:8lvill1t]Irreversible[/color:8lvill1t] (Необратимо) - Франция, 2002, 94 мин. Режисьор, сценарист, оператор, монтажист - Гаспар Ное; В Ролите: Моника Белучи (Алекс), Венсан Касел (Маркюс), Албер Дюпонтел (Пиер), Филип Наон (Филип), Жо Престиа (Льо Тениа) Те са идеалната двойка. Щастливи са заедно, обичат се и дори поддържат приятелска връзка с бившия любовник на жената. Отиват на парти тримата и там дамата се спречква с кавалера си. Тя си тръгва и е брутално изнасилена в един подлез. Мъжете решават да отмъстят на всяка цена, но случилото се е необратимо... Цялата изтория е разказана в обратен ред от провокативния Гаспар Ное и е заснета по неподлежащ на описание начин. 1. 18+ (Родителски контрол) 2. Не се препоръчва на хора който не понасят хомосексуалисти и насилие. (за да не се отвратите защото има такива сцени) 3. Филм с лошо начало и happy end 4. "Винаги жената е тази, която решава." - Това е една реплика на Алекс (от филма). Преди 2 години Aluin ми го каза почти по същия начин. (Поли спомняш ли си го - беше по ICQ) Не му обърнах много внимание тогава, но го запомних(не знам защо) . Е до ден днешен се убеждавам, че е така. Добре че от рано-рано го разбрах. 10x за което. Учете се от по-големите (дори да не искате, или да не ви се иска да е вярно)! |
DELUDE 2004-09-27_17:14 |
ихааа много филми бе хора... можем направо бест ъв класация да им направим btw отде набарахте втория гоуст? Искам и аз!!! Някой може ли да шеърне линк или сиди? за мен на върха са Liquid Crystal Vision, Baraka, the -qatsi trilogy, Matrix/Animatrx, Butterfly effect, Waking Life, Pi, Requiem for a dream, Groove, Trainspotting, Acidhouse, Fear and Loathing..., има и други ама не се сещам атм |
Anonymous 2004-09-29_20:44 |
The Green Mile Seven Years In Tibet The English Patient Don Juan De Marco The Postman ( ako nqkoi go ima na .avi ili .mpeg da se obadi !!! ) Dragonfly Underground ( filma s nai protivore4ivi 4uvstva koito sum gledal ) Contact Pi Event Horizon The Great Dictator Црна Маца Бел Котак No Man's Land aiaiaiiaiai kak zabravih ba Le Faboleux Denstiny d'Amelie Poulen |
Frosty 2004-10-01_18:09 |
Niama da povtariam samo shte dobava: [b:3bni9hag]Sexo Con Amore Lucia y el sexo Dogvil Fanfan.la.tulipe Immortel Kozia Rog Harvie Krumpet /anim/[/b:3bni9hag] |
passer-by 2004-10-20_10:47 |
o , da 'dolls' e nesto izkluchitelno, kato i dr filmi na kitano,no za sajelenie mn ot tiah sa nenamiraemi v neta... blueberry sato beshe mn krasiva iznenada, vsastnost kato si pomislish koi sedi zad nego-mai izliza 4e ne e iznenada...hehe... |
crazy_pukanka 2004-10-26_16:59 |
=]
pi the others ICE AGE! the ring tha blair witch the wall the cell |
ZawHeR 2004-10-26_17:48 |
|
AcTpoHaBT 2004-11-03_11:55 |
Ами те повечето от любимите ми филми присъстват, но ще добавя и: Rainman - невероятна игра на Дъстин Хофман Ночной Дозор - Руски филм за приликите и разликите между доброто и лошото. И като цяло европейското кино, което е на светлинни години пред Холивуд PS: забравих и Waking Life |
SmokeScreen 2004-11-03_16:15 |
ами аз съм по-скромен...за момента се кефя на "Requiem for a Dream" ; "Spun" ; "Wallking Tall" & "The Girl Next Door" |
ZawHeR 2004-11-11_18:44 |
|
aluin 2004-11-12_01:54 |
шоколад.. |
spitfire 2004-11-29_00:32 |
Forest Gump ! |
TrAnCe_DaNcE 2004-12-04_16:48 |
Гледах вчера в кино Арена [i:1420wotb][color=green:1420wotb][b:1420wotb]The Forgotten[/b:1420wotb][/color:1420wotb][/i:1420wotb]. Един невероятен пси филм. Много ми хареса. Препоръчвам го на всички. [quote:1420wotb][b:1420wotb]Как ще реагирате, ако ви кажат, че всеки момент, който сте преживели и всеки спомен, на който държите, никога не са се случвали?[/b:1420wotb][/quote:1420wotb] |
vates 2004-12-05_15:08 |
Karahana-the first psyedelic movie... a i ako nqkoi znae dali moze da se drupne ot nqkude, 4e si zapilqh cdto neide, 6et bude prosto prekrasno... respect |
deep 2004-12-05_17:39 |
ne 4e iskam ne6to lo6o da kaza...no tozi motiv i dori su6tiat citat se sre6tat tvurde 4esto po tupite holiwudski filmi..ot 60te nasam ...ina4e vates kazi ne6to pove4e za film4eto-za suzalenie ne mi govori ni6to... in az dosega ne sum gledala ni6to koeto da mi otgovaria na predstavite za istinsko kino -ugo6tenie za du6ata i okoto |
Lexia 2004-12-07_19:42 |
[b:uofxkgh2]Лиля 4Еver [/b:uofxkgh2](шведско-руска продукция).. препоръчвам го на тези, които не са го гледали все още. (само не правете грешката да го правите преди сън, защото хард.. ) инфо: http://www.cult.bg/ind_kino_review_full.php?id=2604 |
aluin 2004-12-07_22:00 |
Лиля искам да я гледам от както чух за първи път за филма.. вече си го издирвам.. |
AcTpoHaBT 2004-12-07_22:22 |
Филма е супер брутален за мен. Гледах го, но не бях доволен. Според мен това са неща, за които всички знаем, а прекалената достоверност кара хората да се отвращават от това, а не да се замислят. Лично мнение |
krae 2004-12-10_00:05 |
sorry za offtopika no soundtraka kym lost in translation e... |
KaHe/\a 2004-12-16_16:00 |
ами то тука вече са споменати повечето от най-най-най любимите ми филми. може да се добави и The Beach, вярно, че на някои места доста дразнещата поява на Леонардо ди Каприо ми скъсва нервите, но все пак филмът е режисиран от режисьора на Trainspotting- Дани Бойл май се казваше. |
KaHe/\a 2004-12-16_16:05 |
:) I Lav Carr. P.!!
[quote="cha":13cnmcg7]Karibskite Pirati - haha super zabaven film [/quote:13cnmcg7] - - ето и защо: WILL: This is either crazy, or brilliant. JACK: Remarkable how often those two traits coincide. GIBBS: Two women on board? A man don't have to be superstitious to know that's trouble. ELIZABETH: So that's it? That's the secret grand adventure of the infamous Jack Sparrow? You spent three days on the beach drinking rum? JACK: Welcome to the Caribbean, love. WILL: You've been planning this from the beginning. Since you learned my name. JACK: Oh, please -- did I really seem that clever? http://www.generationterrorists.com/quo ... bean.shtml |
goadelic 2004-12-18_18:19 |
Az ne gledam filmi, daje gi nenavijdam. No ima tuk-tam nqkoi deto da mi haresa. Samo, 4e ne moga da se setq za zaglaviqta im. |
Frosty 2004-12-20_11:34 |
[b:2ux17egd]Yo Puta [/b:2ux17egd] [img:2ux17egd]http://image.allmusic.com/00/adg/cov150/DRT500/T522/t52287vfmon.jpg[/img:2ux17egd] 2004 - Spain - 100 min. Drama, Urban Drama Based on the best-selling novel by Isabel Pisano, Spanish actress-turned-director Maria "Luna" Lidon's Whore offers an intimate glimpse into the experiences of male and female prostitutes in a variety of culturally diverse settings including Budapest, Madrid, Paris, and Las Vegas. Ima6e i interview s Bylgarski svodnik! trqbva da se gleda |
vates 2004-12-20_12:30 |
Altered States депривационна камера---мексикански билки---деперсонализация--- |
lain 2005-01-02_02:50 |
Hmmm... Haide da gi podredim malko... [b:21xhptqa]animeta:[/b:21xhptqa] serial experiments:lain Haibane Renmei Akira Wonderful Days Last Exile Metropolis The Animatrix Armitage III - Poly Matrix Armitage III - Dual Matrix On Your Mark Hoshi No Koe - Voices Of A Distant Star (20 minuti, koito 6te pomnite mnogo dulgo!) Ghost In The Shell (i filmite i seriala) She, The Ultimate Weapon (ne poznavam 4ovek, koito da moje da kaje kategori4no dali tova anime mu e haresalo ili ne...) Grave Of The Fireflies Spirited Away [b:21xhptqa]filmi:[/b:21xhptqa] Pi Fight Club Requiem For A Dream Brazil Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring The Butterfly Effect A.I. [b:21xhptqa]V momenta gledam:[/b:21xhptqa] ! Texhnolyze ... Tova e nai-dobroto ot vsi4ko, koeto sum gledala.. Mhmh.. I za koeto se se6tam v momenta... Mghhht... |
haku 2005-01-02_10:31 |
Texhnolyze е от сценариста на лейн и с музика на juno reactor който е фен да не пропуска |
AcTpoHaBT 2005-01-02_13:13 |
Линкче...за по-мързеливичките |
haku 2005-01-02_13:31 |
не и на public place watch your inbox |
DELUDE 2005-01-02_14:56 |
искам и аз!!! |
Solipse 2005-01-02_15:12 |
[b:9bnp2j74]Snatch (Гепи) Lock,Stock and Two Smoking Barrels (Две Димящи Дула)[/b:9bnp2j74] Два уникални филма за мен |
omi 2005-01-02_21:01 |
solipse. бро, и на мен 'гепи' и 'две димящи дула' са ми най най най любимите! уникални са |
luvstruck 2005-01-03_01:20 |
abe v toq red (i na men sa mi edni ot lubimite filmi) iskam da kaja...che: Nqkak si angliiskata/britanskata kino industriq si ima sobstvena atmosfera,koqto nikoi ne moje da presuzdade ili da prekopira. Do sega mai nqma angliiski film,koito da ne me e izkefil. Kato kazvam "angliiski" imam predvit rejisior,nqkoi ot aktiorite,location (mqsto na snimane)...i t.n. |
lain 2005-01-04_16:45 |
Suvsem zabravih za "Rapsodiq v bqlo" ... Neveroqten film ! Mhmh... |
haku 2005-01-04_19:33 |
[quote:1x0clgcc]Nqkak si angliiskata/britanskata kino industriq si ima sobstvena atmosfera[/quote:1x0clgcc] дам има нещо такова и мен ме радва много.. рапсодия в бяло... снощи го изпуснах даваха го по бнт май... ще го гледам аз някой ден.. фзз |
psilocybin 2005-01-14_17:28 |
City Of God. sushto mnogo dobur film koito e jelatelno da se gleda!!! |
tdrome 2005-01-27_00:59 |
Man On Fire Below Van Helsing The Eye 2 Happy Tree Friends Underworld Artificial Intelligence The Ring National Treasure Dreamcatcher Shutter Biker Boys White Noise Wrong Turn .... Бах много са немога да ги кажа всичките |
aluin 2005-02-08_16:21 |
снощи гледах Отблизо (Closer) и не знам още дали ми е любим, но определено ме впечатли.. много добри диалози и игра.. и Лондон!!! ах |
pure`joy 2005-02-08_17:10 |
mmm mnogo sa naistina i spomenavate tuk mnogo qki neshta taka che samo shte dobavq nqkoi pre-kusvane (mislq che taka se pisheshe) skagerak slon tezi gledah naposleduk i mi haresaha a ot klasikata siqnieto (ah tozi kubrik otnovo i djak nikulsun e neveroqten prosto luda psihariq idva filma ) underground sushto mn me beshe vpechatili i oshte mn ima da se izbroqva mislq no opredeleno evropejskoto e s edna ideq napred, kato tova ne izkluchva i mn dobri amerikanski tvoreniq btw iskam da popitam za tozi film donnie darko? samo v Inet li moje da se gleda i ako ne kak e prevedeno zaglavieto na bg?? 10x |
pure_energy 2005-02-08_17:20 |
@aluin, и на мен "Closer" много ми хареса, въпреки че хората го смятат за просташки аз май не съм гладала филм с Джулия Робъртс, който да не ми е харесъл. А, между другото, и "The Aviator" е доста силен... @pure`joy, ,,Пре-късване" ("Intermission") е също доста добър филм.. хм, изобщо тази (или миналата де..) година има някои добри попадения |
aluin 2005-02-08_18:53 |
Да, Отблизо е искрен и човешки, говори за неща които всички изпитваме или сме изпитали: за любов, страст, раздяла, привързване и нараняване. Може би точно искренността и спонтанността на героите го прави донякъде просташки, но именно това е ценното, показват се реални интимни взаимоотношения, а не премерени, поетични красиви думи и дела, които провокират, но често не са това което наистина се случва.. |
Special_K 2005-02-12_02:05 |
Pi i Requiem for a dream.Tva sa filmite koito trqbva da se gledat zad1ljitelno. P.S. Ne moga da povqrvam kak Darren Aronofsky moje da napravi tak1v shit kato Below. |
ZawHeR 2005-02-12_02:15 |
|
ZawHeR 2005-02-12_04:56 |
|
haku 2005-02-12_11:05 |
до всички, до всички! сряда, 23:00, диема+ the doors който все още не го е гледал да не изпуска |
>>zoomin<< 2005-02-12_23:18 |
ei "team america" - nai psiho kuklenoto filmche na sveta ...... kato seriata "action figures, ama pulen film .. i e potresavasht! |
aluin 2005-02-12_23:24 |
хаку |
negramoten 2005-02-15_22:09 |
filmite, koito nai mnogo nqkoga sa me vpe4etlili sa: the matrix the last temptation of christ pi fight club avantaj identity La Pianiste interview with a killer(mai taka se kazva6e) natural born killers bufalo 66 The piano american psyho the great expectations-sno6ti go davaha pak bruce almighty bullet angel heart red dragon once upon a time in america flight over a curcum's nest terminator 2 oldboy equilibrium ima i nqkoi koito biha se naredili na 4elmite mesta, no prosto ne se se6tam kak se kazvat.A purviq film koito pomnq da sum gledal na kino: zavru6tane vuv sinqta laguna A kakvo 6te kajete za [color=darkred:30c05wzg][size=150:30c05wzg]bulgarskite[/size:30c05wzg][/color:30c05wzg] filmi.Az po4ti ne sum gledal na6 film ot predi 1990-ta koito da ne mi e haresal.Nqkoi ot tqh sa si super brutalni... Ta taka, na vas koi sa vi lubimite bulgarski filmi? |
deep 2005-02-15_22:28 |
po4ti nqmqa film koito da mi e napravil vpe4atlenie i da ne ste go izbroili az sum s 2 ruce za vsi4ki filmi na P. amodovar , oliver stoun,. a za bg kino-LUnata sus sinite o4i.; sega na6umq i Mila ot mars.za6to ne i podgrqvane na w4era6niat obed .... |
lain 2005-02-16_08:49 |
[quote="negramoten":3o1cgpa4]A kakvo 6te kajete za [color=darkred:3o1cgpa4][size=150:3o1cgpa4]bulgarskite[/size:3o1cgpa4][/color:3o1cgpa4] filmi.Az po4ti ne sum gledal na6 film ot predi 1990-ta koito da ne mi e haresal.Nqkoi ot tqh sa si super brutalni... Ta taka, na vas koi sa vi lubimite bulgarski filmi?[/quote:3o1cgpa4] Malko po-gore sum spomenala "Rapsodiq v bqlo"... Mhmh... Ujasno mnogo haresvam starite bulgarski filmi: "Istoriq s ku4e/bez ku4e" vinagi mi e bil mnogo liubim... Kakto i "Ku4e v 4ekmedje", "Migove v kibritena kutiika"(ne sum sigurna dali to4no taka be6e zaglavieto...), "Izpiti po nikoe vreme","S deca na more"( ne si go spomnqm mnogo dobre tova, no 6te go drupna i 6te go gledam pak!), "Tarsi se suprug za mama", "Taralejite se rajdat bez bodli", "Voinata na Taralejite", "Vasko daGama ot selo Rup4a", "Yo-Ho-Ho!", "Orkestur bez ime", Eeeeh... A i bulgarskata animaciq..... Ima talantlivi hora v Bulgariq mnogo! Btw nqkoi mi be6e govoril predi vreme za mnogo star bulgarski hilm, v koito edin garderob zapo4nal da kontrolira nqkakvo semeistvo... Golqma psihariq bilo... Khkhk... "Garderobut" mai mu e imeto! Mghhhht... |
Dead_Dreamer 2005-02-16_11:04 |
[size=75:1827leny]Donnie Darko Requiem For A Dream Dolls Artificial Intelligence City Of God Gattaca Ghost in the shell 1,2 Akira The Animatrix Grave of the Fireflies Lost in translation Beautiful Mind Life Is Beautiful Pi K-Pax Dune 6th sense The Village Brazil Baraka Memento Vanilla Sky Mulholland Drive Lost Highway The Green Mile The Shawshank Redemption The Cell Pulp Fiction Blade Runner 21 Grams Event Horizon American Beauty Irreversible Waking Life Forest Gump Snow Falling on Cedars Amores perros Elephant The Seventh Seal това е една част от филмите които са ми повлияли най-много ... не всичките разбира се ... поне тези които си спомням в момента.[/size:1827leny] |
pure_energy 2005-02-17_23:08 |
Non ti muovere/Don't Move (2004) (Не мърдай) е много добър! Препоръчвам ви го |
silent_screams 2005-02-18_14:13 |
the incredibles finding nemo monsters, inc. toy story 2 a bug's life toy story the butterfly effect |
Victoryus 2005-02-18_15:38 |
-Mindhunters -Wonderful Days -Ghost in the Shell -The Sixth Sense -The Ring -Spun -Snatch -Lock Stock and Two Smoking Barrels ima i oshte ama me myrzi da mislq |
Перун 2005-03-01_21:31 |
dnes gledah House Of Flying Daggers... wow... tiq kitaiici se nau4ili da praat mnoo qki neshta we... napomnq na Hero i Tigar/Drakon mnoo se nakefih |
ZawHeR 2005-03-02_02:39 |
|
lain 2005-03-02_14:52 |
Dobavqm [b:3chisjjk]"Texhnolyze"[/b:3chisjjk] v spisuka.. Mhmh... Neveroqtno be6e!!! |
passer-by 2005-03-07_17:47 |
Куфарите на Тълс Лупър, част І, ІІ и ІІІ І-19 mart, sabota v lumier ot 16.00h ІІ- 20 mart v lumier ot 16.00h ІІІ-20 mart v lumier ot 18.30h |
pure_energy 2005-03-10_19:52 |
lelele... [b:19m75htr]american pie [/b:19m75htr]никога няма да ми писне, ей |
Dead_Dreamer 2005-03-10_19:59 |
[quote="passer-by":2zext7al]Куфарите на Тълс Лупър, част І, ІІ и ІІІ І-19 mart, sabota v lumier ot 16.00h ІІ- 20 mart v lumier ot 16.00h ІІІ-20 mart v lumier ot 18.30h[/quote:2zext7al] Ето това е интересно. Някой ще ходи ли от тук? Вчера гледах "The City Of Lost Children" Невероятен филм. Любим ми стана още от 1-вото гледане! Ех тези французи ... |
regneva 2005-03-10_20:35 |
American pie upravlqva .. nqma takuv film... haha jivota mi e sushtata komediq.. evala Toni |
noize_annoyS 2005-03-19_11:50 |
аз видях любимите си филми още на първите 2 страници Само се чудя, някой спомена ли Шоколад? Защото това е един АДСКИ ДОБЪР ФИЛМ! ПП. Абе хора ако някой ми каже как се превежда филма "Какавидата" на англииски ще е добре... сега се сетих за него и ми се гледа |
RRR 2005-03-19_20:02 |
[quote:wvc8y20h]Karahana-the first psyedelic movie... a i ako nqkoi znae dali moze da se drupne ot nqkude, 4e si zapilqh cdto neide, 6et bude prosto prekrasno... respect[/quote:wvc8y20h] ed2k://|file|Karahana.The.First.Psyched ... 64D80C81|/ no 6te ti trqbva i e-mule |
NoNEofThisReal 2005-03-19_21:13 |
posledniq koito gledah be6e [b:3idiyajx]Alone in The Dark[/b:3idiyajx] ot brat si razbrah 4e e praven po igra,samiqt mu krai ne me udvoletvori 6te 4akame 2ra 4ast |
aluin 2005-03-21_02:03 |
днес гледах Eternal Sunshine of the Spotless Mind.. направо ми взе дъха.. един от онези филми които остават.. а много искам да гледам Куфарите.. и 2046.. |
luvstruck 2005-03-21_02:05 |
абе мен много ме надъхват за куфарите |
aluin 2005-03-21_02:12 |
още ги няма май.. аз потърсих не особенно старателно но все пак.. не намерих.. но може да се почака.. |
AcTpoHaBT 2005-03-21_10:50 |
[quote="noize_annoyS":1laudkoq]аз видях любимите си филми още на първите 2 страници Само се чудя, някой спомена ли Шоколад? Защото това е един АДСКИ ДОБЪР ФИЛМ! ПП. Абе хора ако някой ми каже как се превежда филма "Какавидата" на англииски ще е добре... сега се сетих за него и ми се гледа[/quote:1laudkoq] Cocoon беше като заглавие, ми се струва |
NoNEofThisReal 2005-03-21_21:14 |
gledam 4e e ka4en v lokalnata [b:2q25ygzd]LARVA[/b:2q25ygzd] pozagledah go malko napred lel ... [b:2q25ygzd]A Terror That Gets Under your Skin[/b:2q25ygzd] hhh sled 2 4asa na tumno uha |
RRR 2005-03-21_21:26 |
2046 e dobre, daje.........BIVA |
NoNEofThisReal 2005-03-21_23:24 |
gore spomenatiq film predi malko go gledah ako na nqkoi mu se gleda kak ot korema na si4ko jivo izlizat prilepopodobni mutirali 4ernodrobni mitili filma e qsen |
pure_energy 2005-03-21_23:38 |
май ще се насоча към original sin ... antonio... |
ZawHeR 2005-03-21_23:55 |
. |
Dead_Dreamer 2005-03-22_11:47 |
[quote:1e240mih]->Искам да попитам някой гледал ли е Ghost In The Shell 2 Innocence????[/quote:1e240mih] ахам ... Страхотен |
omi 2005-03-22_12:23 |
зауър .. хаха. брат. тва гоут 2ката не е класик ами не знам вече какво . гледането му е напулно задължително за mind growing process |
ZawHeR 2005-03-23_09:34 |
|
echo 2005-03-23_18:22 |
TAXI 2 и 5-тия елемент кат по стари4ки за сега се се6там.. от новите: НЕВЕРОЯНИТЕ (новата анимациа на пихар)....and meny more.. |
NoNEofThisReal 2005-03-23_18:37 |
The Count Of Monte Cristo tova prosto mi e nai lubimiq film ! |
moonwatcher 2005-03-23_21:22 |
Хора, призовавам ви да пишете за истински стойностни филми тук... Такива които остават. Аз например от Петия Елемент си спомням якия дизаин на извънземните само... Иначе Ghost in the Shell 2 е един такъв "must see movie". Има няколко сцени които просто са страхотни. Не забелязах да сте споменали A.I. (Изкуствен Интелект). Филмчето ме разби с това, че точно като мислех че свършва , то продължи.. и после пак. |
Dead_Dreamer 2005-03-23_21:52 |
[size=75:1abh63ga][quote="moonwatcher":1abh63ga]Не забелязах да сте споменали A.I. (Изкуствен Интелект). Филмчето ме разби с това, че точно като мислех че свършва , то продължи.. и после пак. [/quote:1abh63ga] Не си гледал като хората ... (Artificial Intelligence) "A must see film" - както се казва. Велик е ... Добавям и още един филм - [color=darkred:1abh63ga]"The Princess and the Warrior"[/color:1abh63ga]. От режисиора на "Бягай Лола, Бягай" (звучи адски тъпо преведено ). Прекрасен филм ... и Франка Потенте ... красота. Гледането задължително! (и то колкото по-скоро толкова по-добре ) [/size:1abh63ga] ПС: Аз май забравих да го сложа в списъка . Най-великия разбира се - "Schindler's List" |
ZawHeR 2005-03-27_21:21 |
|
aluin 2005-03-27_21:51 |
[quote="moonwatcher":3rp1vb6x]Не забелязах да сте споменали A.I. (Изкуствен Интелект). Филмчето ме разби с това, че точно като мислех че свършва , то продължи.. и после пак. [/quote:3rp1vb6x] ех да бях забравила да го спомена.. нечовешки филм.. накрая малко идва too much но нали е американски.. лудница!! |
NoNEofThisReal 2005-03-27_23:13 |
The Ring 2 |
Dead_Dreamer 2005-03-28_01:28 |
[size=75:3pk88nmz]ZawHeR имаш лично ... И аз гледах преди няколко дена "Eternal Sunshine Of The Spotless Mind". Много добър! Отдавна не бях гледал Джим Кери и то в такава светлина Обаче доста ме натъжи ... ПС: Мисля да гледам тези дни и "Hable con ella" (Talk to Her) на Pedro Almodоvar. Някои да е гледал нещо негово? Страхотни филми има ...[/size:3pk88nmz] |
moonwatcher 2005-03-28_09:58 |
Dead_Dreamer, защо Eternal Sunshine те е натъжил? Той свършва с хепи енд Talk to her и на мен много ми го хвалеха, ама аз явно съм дефектен, защото филма не бих го нарекъл "такъв, дето остава". |
Anonymous 2005-03-28_11:21 |
Сибирский Цирюльник съвременна руска класика |
omi 2005-03-28_12:19 |
някой знае ли кой е руския филм сниман някъде след 2000 който целия е заснет в един кадър... в някой от санкт-петербъргските дворци... а режисурата на това нещо ще да е невероятна, час и половина в един кадър с една камера и един оператор.. |
Dead_Dreamer 2005-03-28_23:08 |
[quote="moonwatcher":jrqei76e]Dead_Dreamer, защо Eternal Sunshine те е натъжил? Той свършва с хепи енд [/quote:jrqei76e] да кажем че наскоро изживях същия филм, с тази разлика че при мен енд-а не беше хепи ... |
pure`joy 2005-03-29_10:25 |
Снощи гледах "Фаренхайт 9/11" и си излязох различна от този филм. Не знам дали някой го е споменал вече, но аз определено искам да го добавя към моя списък с задължителните филми. Чудесно направен филм, макар и доста пропаганден. Опитва се да отвори очите на хората, ама като гледам не е успял за съжаление. А най-тъжното беше, че колкото и да беше спекулирано с някои кадри всичко беше истина. Не си излиаш от киното и да кажеш "ех, дано не става така", защото всичко това се случва даже в момента...RESPECT за Майкъл Мур че е имал смелостта да направи подобно нещо Иначе мисля да гледам и новия филм на Алмодовар "Лошо възпитане". Някакви отзиви да има? |
Victoryus 2005-03-29_10:51 |
The I Inside dosta interesno film4e napomnq mi za Vanilla Sky |
Dead_Dreamer 2005-03-29_11:55 |
Леле, страхотен фимл на Елмодовар е "Hable con ella". Вчера го гледах. Толкова дълбок ... и такива чувства има в него както и поражда в теб, но няма какво да се изумявам де, все пак говорим за Елмодовар! Задължителен, но не е за всеки ... @pure`joy и аз съм замислил ако не тази вечер то поне утре да го гледам "Лошо възпитане". Както съм го започнал Елмодоварски ... Но нямам никакви впечатления от коментари и отзиви от него, така че нищо не мога да ти кажа за момента ... но той няма слаб филм. @Victoryus на "Vanilla Sky" напомня казваш ... Ще се разбере! ПС: Като сме почнали с малко по-независимото кино някои да е гледал на Gus Van Sant - "Elephant". Много добър филм. И може би един от най-добре заснетите (според мен). Камерата е просто уникална, трябва да се гледа за да ме разберете за какво говоря |
pure`joy 2005-03-29_13:48 |
ааа определно "Слон" е много оригинално попадение:)). Режисурата си е типична за Гюс ван Сант, доколкото знам филмът си взе и награда за това. Той излезе поне преди година и аз много се протеснявах, че няма да достигне БГ, но за радост напоследък и тук се появяват доста стойностни неща на европейски режосьори Е нищо, че обикновенов кино салона сме само 2-3ма души и прожекцията е VIP направо А пък на "Блясъкът на чистия разум" даже си излязоха от залата едни девойки :p (тъкмо реших че тоя път ще сме цели 5 човека:Пп) .Също много добър филм бтв:) |
moonwatcher 2005-03-29_14:32 |
[quote:3f1k1w4i] А пък на "Блясъкът на чистия разум" даже си излязоха от залата едни девойки[/quote:3f1k1w4i] Ахахаха, това е било брутално.Лелеее.. |
pure`joy 2005-03-29_15:32 |
hehahah brutalno si beshe, nie umrqhme ot smqh, no qvno ne im ponese (ne)logikata na dejstvieto:pp az puk taka shtqh da si izlezq na Troq, samo zverski usiliq na volqta me zadurjaha |
Dead_Dreamer 2005-03-29_20:28 |
хихи, аз такова излизане щях да направя при 2-рата Матрица в Арената, за малко де. Но го компенсирах с много груб смях на някои много култови моменти и за малко да ме изхвърлят. (нямаше как, сцената със съживяването на Тринити и после "хвръкването" на нео ...) Интересно ми е тези две заблудени девойки какво са правили там все пак? Сигурно са очаквали поредната комедия с Джим Кери. Дано са се оправили след шока де ... Аз гледах "Слонът" на киноманията която беше към края на миналата година. Имаше доста хубави неща на нея като цяло. Сега като спомена полу-празни салони се сетих за "Birdy" на Alan Parker който също е страхотен филм. Гледах до преди време в киното до Попа (забравих как се казваше ). Бяхме само няколко човека ... Но така е най-готино де Трипа е още по-силен |
passer-by 2005-03-29_22:59 |
[quote:ydzkdfco]някой знае ли кой е руския филм сниман някъде след 2000 който целия е заснет в един кадър... в някой от санкт-петербъргските дворци... а режисурата на това нещо ще да е невероятна, час и половина в един кадър с една камера и един оператор..[/quote:ydzkdfco] "Ruskata sakrovistnica"-`02 i az taka si misleh ....a i naistina triava da se priznae, 4e 95 min v edin kadar e nesto virtuozno! naistina! no dokolkoto si spomniam ina4e e edin tvarde protiajen koshmar...hihi- pone za men |
AcTpoHaBT 2005-03-30_08:12 |
"Петте препятствия" - Ларс фон Триер. Ако някой ми каже откъде мога да го намеря.... |
Dead_Dreamer 2005-03-30_11:15 |
[quote="AcTpoHaBT":g0rbirs7]"Петте препятствия" - Ларс фон Триер. Ако някой ми каже откъде мога да го намеря.... [/quote:g0rbirs7] хммм ще се поразровя малко ... мисля че го имах. Много добри неща има ... един от любимите ми фимли - "Dogville" e негов. Вчера гледах "The Dreamers" на Bernardo Bertolucci. Горещо го препоръчвам на всички, особено на по-запалените киномани Страхотен филм ... от тези които остават. |
pure`joy 2005-03-30_13:08 |
@Dead_Dreamer а какво стана с лошо възпитане?:)) успя ли да го видиш и него??аз сум запланувала за утре вечер кино но ми е интересно да чуя някакво мнение:)) а иначе снощи гледах пак Боен клуб:)) един път е тоя филм ей, класика Напоследък рядко попадам на такива неща, имам впредвид нови продукции, иначе след него определено излязоха добри неща и по тая тема:) |
AcTpoHaBT 2005-03-30_13:17 |
Dead_Dreamer, това е уникален филм. Аз за първи път видях какво значи да твориш кино. Този филм показва наистина какво значи кино. Ако го намериш...златен ше си |
Dead_Dreamer 2005-03-30_14:19 |
@pure`joy - ами неможах, още ме държи от "The Dreamers" , иначе съм го приготвил на хард-а и мисля днес да му обърна подобаващо внимание. Така че ще го имаш мнението към малките часове ... @AcTpoHaBT ... ПС: "One Flew Over the Cuckoo's Nest" - oще един мой любим филм който забравих да напиша. Велик! |
RRR 2005-03-30_21:58 |
[quote:gswr0wdw]"Петте препятствия" - Ларс фон Триер. Ако някой ми каже откъде мога да го намеря....[/quote:gswr0wdw] Ако имаш достъп до warez.ru, имаш го! |
Dead_Dreamer 2005-03-31_01:42 |
Almodóvar е невероятен. И в двата филма - "Hable con ella" и "Ла Mala educación" по начина по който разполага "сцената", вплита те в нея, ти започваш да плуваш в нея спокоен, сигурен ... и изведнъж преобръща нещата така неочаквано и до такава зашеметяваща степен че ти просто си принуден да се предадеш от опитите си да разбереш какво става там и просто се отпускаш и позволяваш на филма да те превземе изцяло, и то по начин по които ти да не се чустваш по някакъв начин манипулиран. А в "Ла Mala educación" той прави това по още по невероятен начин. Найстина страхотен филм. Може би най-силният му, може би е надминал и себе си него. Въпреки че "Hable con ella" все така ми харесва повече и е по-близо до мен някак си. Просто темата която е в "Ла Mala educación" е много депресираща и като цяло филма е доста по-мрачен от миналите му творби. Хм ... все пак и първо гледане беше това. Има още неща които трябва да се доизяснят ... ще говорим пак тогава. |
pure`joy 2005-03-31_09:53 |
хехах deda_dreamer 10x за инфото;))) довечера съм на късната прожекция та и аз ще се включа утре с мнение:)) Нямам търпение да го гледам вече, не че и преси имах |
Aero 2005-03-31_10:39 |
[quote="pure`joy":1it6n8au]@Dead_Dreamer а какво стана с лошо възпитане?:)) успя ли да го видиш и него??аз сум запланувала за утре вечер кино но ми е интересно да чуя някакво мнение:)) а иначе снощи гледах пак Боен клуб:)) един път е тоя филм ей, класика Напоследък рядко попадам на такива неща, имам впредвид нови продукции, иначе след него определено излязоха добри неща и по тая тема:)[/quote:1it6n8au] Fight Club е 1 път наистина, Дейвид Финчър е един от любимите ми режисиори. А какво ще кажете за филмите на М. Найт Шаямалан? Селото например е много добър. |
pure`joy 2005-03-31_10:47 |
ами не знам. Може би имах прекалено големи очаквания за Селото и затова леко се разочаровах. Идеята трябва да призная е наистина оригинална, но незнайно защо освен тя нищо друго не ме впечатли. Може би на голям екран щеше да е друго въздействието или може би ако не ми се спеше толкова докато го гледах Абе нещо куцаше в този филм, но не мога да си обясня още какво а има ли вече мнения за "Летящи кинжали"??? Пишеше че е още по-красив от "Герой", а "Герой" беше точно това - една невероятна красота. Много ме изпълни тоя филм и акам другия с нетърпение. Но на изток ги разбират тези неща |
Dead_Dreamer 2005-03-31_12:53 |
aaaaa М. Найт Шаямалан ли прочетох?! Три пъти - Велик, велик, велик е този индиец!!! Специално за "Селото" това мисля че ми стана най-любимия филм. Гледах го няколко пъти в Арената. Филма е невероятен. Просто този филм затвърди мнението ми за Шаямалан че е гениален. И каква гавра си направи с безмозъчните "хорор фенове", които си чакаха поредния страшен "филм" с много кръв, насилие и чудовишта. И така беше всичко замаскирано до премиерата, даже и интервютата които даваха актьорите бяха доста "страховити". Поради тази причина във филма е поканил и Сигърни (позната ни от "Пришълците) ... И вместо това той "тресна" на зрителя една невероятно красива любовна история! Която вкара повечето хора в безумно объркване и по-голямата част от тях или го намразиха или просто си излезнаха от салона и размишляваха върху това колко е слаб филма. Но най-важното е че на Индиеца изобщо не му пукаше че 90% от хората няма да харесат филма. Важното за него беше че тези 10% ще харесат истински филма му. Ето това е найстина ценното в случая и за това го признавам, рядко някои намира такава смелост. Мога още дълго да говоря за толкова силните и красиви контрасти в него. В невероятната връзка която се създава между двама души, да не забравя и страхотната музика ... ам толкова много неща има. Но мисля че няма смисъл от това тук и сега ... А другите му филми като "Signs", "Unbreakable", "The Sixth Sense" мисля че не падат по-долу. |
Victoryus 2005-03-31_19:13 |
ammm ne zabelqzah nqkoi da e napisal tozi film [b:z2n2xewx]Hair[/b:z2n2xewx] tova opredeleno e filma koito kogato i da si go pusna vinagi namiram po oshte neshto novo v nego unikalen e prosto!!! na malko hora im haresva nz dali na vas vi haresva no smqtam 4e zaslujava da se kaje za nego v tazi tema kadeto gledam samo gotini zaglaviq na filmi PS. odeve gledah [b:z2n2xewx]Cashern[/b:z2n2xewx] zaslujava si da se zagledate v nego mir |
Aero 2005-03-31_22:17 |
Dead Dreamer тотално си прав за Следите и Шесто Чувство. Особено за Чувството, сещам се как се бях шашнал като стана ясно че нашия човек е от въпросните "I see dead people" ... |
NoNEofThisReal 2005-04-01_04:32 |
Forest Gumb ako ne se luja taka se pi6e6e filma |
Dead_Dreamer 2005-04-01_12:34 |
@Aero - "I see dead people" ... aaaa култовата реплика @NoNEofThisReal - Forest Gump Намерих "5-тте препядвствия" за който се интересува и днес или утре ще го кача на някои фрий сервер. |
aluin 2005-04-01_18:34 |
lelel страхотни филми се споменават тук.. най-добрия гайд за филми ми е този топик.. аз ще спомена само и Амадеус на Милош Форман Dead_Dreamer супер си.. качвай.. аз ще си чакам личното от теб след това.. |
flange 2005-04-01_19:49 |
ehh .. fight club .. |
Aero 2005-04-01_20:15 |
Лелелел днес пак гледахме Seven с компанията, тоя Дейвид Финчър е пълен изрод, който не е гледал филма да го гледа задължително ей! |
RRR 2005-04-03_01:46 |
Stalker Nostalghia South Park Брат 1,2 Bowling for Colombine Кукувица Delicatessen Lucia y el sexo Being John Malkovich Блубери Хил(BG) Das Experiment Amores Perros Good Bye Lenin Io non ho paura(i'm not scared) |
pure_energy 2005-04-03_14:45 |
Being John Malkovich и Goodbye Lenin са страшни филми |
ZawHeR 2005-04-07_18:38 |
|
ZawHeR 2005-04-10_23:59 |
|
RRR 2005-04-11_19:29 |
Elephant е един много добър филм и няма какво толкова да му мислиш просто обърни внимание на гледната точка от която е представено събитието това според мен е ценното на филма, но като каза "мудно" се сетих за нещо което наистина трябва да НЕ гледате, а това е "уникалният" филм на Gus Van Sant - Gerry Незнам как успях да го изгледам целия И все пак ако някой има желание да го гледа......... УСПЕХ!!!!!!! |
Dead_Dreamer 2005-04-11_20:16 |
Не знам дали знаеш но филма е правен по истински случай. Беше преди няколко години, доста дискутиран, в които 2-ма ученика влезнаха въоръжени до зъби в училището си и избиха доста хора след което се самообиха. За съжаление такива неща зачестиха след това. Ван Сант в "Слонът" се е опитал да ни представи това, по един малко по особен начин. Които всъщност на мен страшно много ми допадна. Може би съм от малкото ... незнам. Но за мен, един страхотен филм, много дълбок, мрачен и в същото време на моменти адски красив. Най-силно впечатление ми направи камерата и начина по които тя "играеше" във филма. Караше ме да възприемам всичко по много различен начин. Което беше найстина невероятно. Как следеше учениците докато отиват по стаите си, разменяйки едва доловими поздрави помежду си, докато героя се луташе из лабиринтите от дълбоки и празни коридори. Които като чели засилваха това усещане на отчуждаване между хората. За мен тя беше като един безпристрастен зрител на всичко което се случваше и силата на филма е точно в това. В нейния така остър поглед и детайлите които ни разкрива. Страхотна сцена е и когато Джон влиза в празната стая. След него влиза момичето и го пита дали всичко е наред. Когато той едва й отговаря с "Да" тя го целува леко по бузата. Но на фона на всичката тази пустота наоколо, някак си изглеждаше доста отдалечена ... Също ми направи впечатление сцената с пианото (тук малко задълбавам с пианото, но след толкова години пред него няма как ... ). Та когато Алекс свиреше Бетовен, което никак не му се отдаваше, разбрах всъщност основната причина за това тяхно решение. Просто докато го слушах, имах чувството че за него всичко беше едно мъчение, свиреше с такова нежелание от което нищо не се получаваше. И от тук представата им за света беше адски мрачна и негативна. Изглежда преди това са преминали през доста неща и спречкването им с директора вече тотално ги е побъркало. Вече накрая всичко беше по такъв начин представено, така реално, че за мен всичко мина все едно като една игра. Игра която ме остави безмълвен ... Хм, може би Кубрик в "Портокал с часовников механизъм" се е опитал да засегне същата тема, както и може би "Хлапета" на Кларк, но по друг път. Докато "Портокала" шокира с брутално насилието още в самото начало, то "Слона" шокира с неговата отнесеност и поетичност ... ммммм ... а относно захвърления слон в стаята на Алекс , дали никои вече не го вижда защото е стоял твърде много там или има връзка историйката със слепците - въпреки че всеки имал част от слона, немогли да го опишат като едно цяло, това е тема на една много дълга дискусия, която ще се радвам някои път да пообсъдиме ... |
vates 2005-04-14_21:49 |
малко офф, но се надявам да ми простите, та търся си Blueberry, някой да знае от къде може да се дръпне, евентуално Може и на ЛС |
haku 2005-04-14_22:05 |
ehh, edno vreme kolko ni beshe lesno s free-tata.. tc, tc zlatnite godini... |
Sonic Rage 2005-04-14_22:50 |
Е сега е ред на p2p мрежите и торентите така че пак ще е както едно време |
thick_dick 2005-04-14_22:58 |
Гледах Fear And Loathing in Las Vegas - няма такъв филм |
vates 2005-04-15_09:00 |
абе то инфото пак си е там, ама търсачките не работят, та идва нанагорно да търсиш по юзъри...нейсе. |
-sid- 2005-04-16_16:07 |
[quote="vates":1h9gkdtr]Blueberry, някой да знае от къде може да се дръпне, евентуално [/quote:1h9gkdtr] Mi e ti:[url:1h9gkdtr]http://filesocean.com/search.php[/url:1h9gkdtr] |
bagala 2005-04-17_04:50 |
Equalibrium,не съм сигорен дали е така на ЕНГ но на български е Равновесие.може вече някой да го е казал но не съм чел 8 страници и няма как да знам. |
thick_dick 2005-04-17_14:11 |
[quote="bagala":273ngupp]Equalibrium,не съм сигорен дали е така на ЕНГ но на български е Равновесие.може вече някой да го е казал но не съм чел 8 страници и няма как да знам. [/quote:273ngupp] Между другото казват,че ако този филм беше излезнал преди матрицата,щял да бъде много по-известен от нея.Наистина и на мен ми хареса повече. |
YoZ 2005-04-18_18:23 |
Meet The Fockers e zabavno produljenie ot Zapoznai se s Nashte (Meet The Parents) |
ZawHeR 2005-06-01_13:16 |
|
echo 2005-06-01_17:04 |
[quote:1k38rf6l] [size=150:1k38rf6l]Sin City[/size:1k38rf6l] [/quote:1k38rf6l] [color=darkred:1k38rf6l]agree[/color:1k38rf6l] ... mnogo qk i e golqma psiharia .... |
mushmushi 2005-06-14_22:03 |
mmmm
posledno vidqni : LastHippieStanding - excellent http://tangiji.de/en/releases/lasthippi ... anding.mp3 http://tangiji.de/en/releases/lasthippi ... ps/gil.wmv http://tangiji.de/en/releases/lasthippi ... /swami.wmv Les bronzés font du ski - smeshka Auberge Espagnole Karahana The First Psychedelic Trance Movie 1998, SolticeMusic Festival 2002 movie sled kato go vidqh zapochvam da se pitam kakvo pravi Raja Ram vuv shpongle ili 1200micrograms shtoto tam prez cqloto vreme defilira nasam natam i tancuva ))hahah dancer;)))) classikkkss: K-Pax,equilibrium,Hackers,Kids.... |
lain 2005-06-15_08:05 |
[quote="echo":3f00dwrc][quote:3f00dwrc] [size=150:3f00dwrc]Sin City[/size:3f00dwrc] [/quote:3f00dwrc] [color=darkred:3f00dwrc]agree[/color:3f00dwrc] ... mnogo qk i e golqma psiharia .... [/quote:3f00dwrc] [img:3f00dwrc]http://www.lowopacity.net/board/images/smiles/2thumbsup.gif[/img:3f00dwrc] |
luvstruck 2005-06-15_11:29 |
абе много го хвалят тоз филм бе...ше зема да го гледам...че и на кино |
Dead_Dreamer 2005-06-15_13:01 |
[quote="echo":1nfplitw][quote:1nfplitw] [size=150:1nfplitw]Sin City[/size:1nfplitw] [/quote:1nfplitw] [color=darkred:1nfplitw]agree[/color:1nfplitw] ... mnogo qk i e golqma psiharia .... [/quote:1nfplitw] хубава опаковка, но след като я развиеш ... гнило |
CASINO 2005-06-15_22:43 |
Fight Club - убиец! Страшен филм. Кара те да се замислиш. Като го гледах за пръв път после седях като гръмнат. |
YoZ 2005-06-15_22:49 |
Memento е доста добър |
ZawHeR 2005-06-16_09:02 |
|
aluin 2005-06-16_10:10 |
Аз преди няколко дни гледах Небесно царство.. понеже съм любител на епичните филми, за средновековието, рицарството и ектс и се изкефих много.. Всъчност не че ме докосна дълбоко.. но мисля че филма е добър за този род напоследък нашумели епоси.. общо взето ключовите неща са: Йерусалим - ябълката на раздора, криворазбирането на христианството, "God's Will", неуспеха и безсмислието на кръстоносните походи, неуспеха води до успех и всъщност живота е хубав, стига да знаеш какво искаш. Както и едни много благи кадри през цялото време.. Битки, пясъци и красиви герои! Хубаво направен филм, при това касов.. има един тип там дето прилича на Азис.. ххахах! По русото ще го познаете и моля да не се бърка с Големия скандинавец (ъмм викинг) с плитките, който умира славно в началото.. куул! мен ме кефи.. |
AcTpoHaBT 2005-06-16_11:04 |
Снощи->Соленото езеро->6/10 |
lain 2005-06-16_23:27 |
Mhhh.. Propusnala sum da spomena [b:25bcy9xc]"Amelie Poulain"[/b:25bcy9xc] .. |
moonwatcher 2005-06-16_23:36 |
Aбе със сигурност някой преди теб го спомена Наистина супер готин филм. Толкова.. близък и .. скромничък ми се стори. Камерата се движи ненормално яко в този филм. |
Dead_Dreamer 2005-06-17_15:15 |
няколко филма които изгледах тези дни: [b:2hix0q3l]The Saddest Music in the World [/b:2hix0q3l]- доста "арт" филм. Пълна гавра с всичко и доста брутален на моменти. Нещо като мюзикъл, с визия докарана като от 50-тте години. Странен ... много добър. [b:2hix0q3l]Eraser Head (1977)[/b:2hix0q3l]- Един от Шедьоврите на Линч. Абсолютно ненормален филм. [b:2hix0q3l]Les Triplettes de Belleville[/b:2hix0q3l] - Невероятна анимация! Стана ми една от любимите веднага. Главния аниматор е българин. Има 2 оскара както още 16 награди и 18 номинации ... [b:2hix0q3l]Stalker (1979)[/b:2hix0q3l] - тук няма какво да добавя, освен едно - К.У.Л.Т.!!! [b:2hix0q3l]"Knafayim Shvurot " или "Broken Wings"[/b:2hix0q3l] - Страхотен израелски филм. Колко са напред тези хора ... |
lain 2005-06-17_18:38 |
[quote="Dead_Dreamer":26qwb61n] [b:26qwb61n]Eraser Head (1977)[/b:26qwb61n]- Един от Шедьоврите на Линч. Абсолютно [b:26qwb61n]ненормален[/b:26qwb61n] филм.[/quote:26qwb61n] Mhm-mhm.. Les Triplettes de Belleville znam, 4e mi e golqm propusk i 6te se postaraq skoro da go izgledam... Mhmh... |
AcTpoHaBT 2005-07-07_09:06 |
G.O.R.A. - турски филм за свободното ви време. Голям смях! |
NoNEofThisReal 2005-07-09_02:58 |
[quote="AcTpoHaBT":1w1h2dwi]G.O.R.A. - турски филм за свободното ви време. Голям смях![/quote:1w1h2dwi] се се чудих за кои турски филми ми говорят ... От своя страна бих предложил Вътрешен човек със Ал Пачино и Ръсел Кроу.. |
luvstruck 2005-07-09_13:10 |
eee как ве...Insider-a e лудница |
psi-fi 2005-07-09_21:24 |
Constantine |
YoZ 2005-07-09_21:28 |
зле |
Black-widoW 2005-07-11_12:24 |
... |
Syman 2005-07-12_02:41 |
po princip trudno se namirat qki horrori, pove4eto sa nekfi tupanar6tini s mnogo kruv druhove i bez nikakfa ideq no naskoro gledah ne6to mnogo dobro po lubimiq mi kanal (AXN) - Darkhunters |
-sid- 2005-07-16_10:27 |
The Machinist (2004)-Cнощи го гледах, и яко ме впечатли. Mрачен , ниско бюджетен филм с един по известен актьор. Яко брутален. |
thick_dick 2005-07-22_01:20 |
Пътеводител на галактическия стопаджия - филмът естествено не може да се сравни с книгата,но пак си е психария...Важен е отговора - 42 Определено влиза в моя топ 5 за най-психеделични филми |
YoZ 2005-07-22_08:25 |
Като говорим за Psychedelical movies, в момента се прави филм по играта American McGee`s ALICE. По psy от това евала му кажи . Иначе Island е психария също |
:tone 2005-08-09_02:21 |
ами напоследък [url=http://imdb.com/title/tt0399412/:3g7lmn63]Nina[/url:3g7lmn63]. и Survive Style 5+ ... няма такъв филм просто. и с нетърпение очаквам новия филм на Darren Aronofsky (Pi) - The Fountain. също и Rings, студентски филм, нещо като "мост" м/у The Ring и Ring 2. |
Doxa 2005-08-11_16:04 |
Ha Iaki film4eta za men sa tezi koito te tyrjat v nevidenie strah i nakraia mogad da ti razbiat si4ki teorii koito si si nabil prez filma pak i ako ospee da me razpla4e zna4i filma e genialen.Eto niakolko takiva Na pyrvo miasto slagam filmite na M. Night Shyamalan moje bi nai talantlivia scenarist i rejisior za poslednite 5 godini za men pone 1 Signs- toia film me promeni zavinagi 2 The Sixth Sense-niama da komentiram edvali ma 4ovek da ne go gledal 3 Unbreakable- 5 miliona $ za scenaria ko da kaja pove4e 4 The Village-vypreki si4ki kritiki pone zaredi kraia go igledaite zaslujava tuk shte sloja oshte edin film koito ne e na Shyamalan no za men vse edno toi go pravil ako vi e haresal The Sixth Sense obezatelno tria da go gledate 5 The Others -filma kato svyrshi sediah oklo 5 min. pred kompa i totalno biah blokiral hiper potresen ostanah smyr4ah i byrsheh sylzi tuka ve4e she gi karam kot se setia Dragonfly- mnoo hubav film ima ot si4ko po malko Memento- Unikalen edinstven po roda si The Game- niaa takyv film K-Pax- ne moga ve kolko pytia tria da go gledam 4e da mi omryzni Contact- znae li 4ovek.Niakoi den nishto 4udno Event Horizon-drugia krai na vselenata li samo akto se setia i nastryhvam Se7en- mnoo silna rolia na Brad Pitt hmm 4e to ima li slaba The Usual Suspects-eee basi klasikata Saw- dosta dobyr skoro ne beshe izlizal tolkova ka4estven scenarii Conspiracy Theory-i aka mysteriika The Machinist- toia Christian Bale e lud mnoo ma kefi lud e American Psycho-Lud ve Equilibrium Road To Perdition- Tom Hanks i gangsetr struva si da se gleda iako drama are stiga tolkova kat sa setia za drugite she gi pishi |
JkA 2005-08-11_20:48 |
[quote="Aero":3mxq27dw]Лелелел днес пак гледахме Seven с компанията, тоя Дейвид Финчър е пълен изрод, който не е гледал филма да го гледа задължително ей! [/quote:3mxq27dw] Ae povecheto hora ne razbirat qvno che po golqmata chast ot serioznite filmi sa praveni po knigi.Ne che iam neshto protiv deivid finchar.Ama filma si go biva edin ot malkoto koito sa mn dobri imitacii na kniga |
JkA 2005-08-11_20:52 |
[quote="AcTpoHaBT":219ofgwa]Dead_Dreamer, това е уникален филм. Аз за първи път видях какво значи да твориш кино. Този филм показва наистина какво значи кино. Ако го намериш...златен ше си [/quote:219ofgwa] Kazvai koi film ti trqq i shti gi shervam v dc++.Tozi film go imam ako iskash mi kaji |
AcTpoHaBT 2005-08-11_23:23 |
[quote="JkA":drwwppd8][quote="AcTpoHaBT":drwwppd8]Dead_Dreamer, това е уникален филм. Аз за първи път видях какво значи да твориш кино. Този филм показва наистина какво значи кино. Ако го намериш...златен ше си [/quote:drwwppd8] Kazvai koi film ti trqq i shti gi shervam v dc++.Tozi film go imam ako iskash mi kaji [/quote:drwwppd8] Вече го намерих. Десет хикс, все пак |
psi-fi 2005-08-15_03:08 |
[img:1rr0n745]http://home.graffiti.net/finalfantasy2/10792.jpg[/img:1rr0n745][img:1rr0n745]http://home.graffiti.net/finalfantasy2/8117.jpg[/img:1rr0n745] |
thick_dick 2005-08-27_14:33 |
"Чарли и шоколадовата фабрика" - Джони Деп отново в действие...Много ме кефи тоя тип Филма е напрао чао от реалността |
-sid- 2005-08-30_22:09 |
[quote="Doxa":3k1xfg6y]The Machanist- toia Christian Bale e lud mnoo ma kefi lud e American Psycho-Lud ve Equilibrium [/quote:3k1xfg6y] |
sea dreams 2005-09-07_04:40 |
vsi4ki ste gi kazali ) Gepi I Dve dumq6ti dula hahaha ima li po izkefa6ti filmi Gai Ri4i .... Johnny Depp kadeto e toi tam sa i hubavite film ...... Love Actualy ,Izgubenata magistrala,Vanilla sky,a Gladiator e taka dobyr ....... sled gledaneto im sym onemqvala ,a s kakyv entosqzym se opitvam da obqsnq sled tova vsi4ko , no te prosto trqbva da se gledat i gledat i gledat..... Snatch 15 pyti gledane hahahah ama taka da me pylni filma leleeeeeeee 6-to 4ustvo ......i naistina ne iskam da zabravqm Zeleniq pyt |
Doxa 2005-09-16_19:34 |
lele gepi i az sam go gledal nai malko 6 7 pyti kakto i dve dimiashti dula mejdu drugoto kogato Vini beshe na gosti na slavi kaza 4e gay ri4i snimla nov film i vini pak u4avstva sigorno she e pak tolkova iskyrtvasht niaam tyrpenie a i zelenia pat strahoten e toia film pak go gledah predi 2 dena niaa kak .Karibski Pirati syhto e mnoo iak film verno 4e kadeto se poiavi Johnny Depp niaaa slabo osobenno v toia film naprao kyrti sys rolia 4akam prodyljenieto eto malko dati na iaki filmi Saw II Release Date: October 28, 2005 Silent Hill Release Date: April 21, 2006 The Da Vinci Code Release Date: May 19, 2006 Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest Release Date: July 7, 2006 The Grudge 2 Release Date: October 20, 2006 Texas Chainsaw Massacre: The Beginning Release Date: October, 2006 The Butterfly Effect 2 (2007) Scary Movie 4 Release Date: April 14, 2006 Cheating Death: Final Destination 3 Release Date: February 24, 2006 Dano da ima dovolni |
aluin 2005-10-08_18:31 |
наскоро гледах [b:zt1sx4gx]Пръстенът на Ниберлунгите (Ring of the Nibelungs)[/b:zt1sx4gx] - скорошен филм (2004 мисля) по всеизвестната древна скандинавска легенда, която се смята че е вдъхновила Толкин за Lord of the Rings.. историята си е класика.. а и аз поне съм фен на митологии и епични филми и истории (особенно nordic)... та се размазах от кеф просто.. нечовешки филм.. като въпреки това има доста преиначени неща, не че съм супер веща.. но знам че Брунхилда не е преминавала с кораба си покрай ковачницата на Сингфрид, който тогава страда от загуба на паметта и си мисли че е Ерик.. въобще има някои изопачени неща.. ама историята си е култова въпреки това... с яки скандинавски актиори, което е мнгоо ценно, зверски красиви северняшки пейзажи, дракон, съкровища, магии и всичките тези антихристиянски неща ').. за ледената Исландска кралица Брунхилд нямам думи просто.. дори и само заради нея си заслужава да се гледа.. |
Lexia 2005-10-08_20:21 |
[quote="aluin":28y8vfs2]..по всеизвестната древна скандинавска легенда..[/quote:28y8vfs2] ммм.. почти. german vs norse. Историята с тези легенди е доста заплетена. Спорен е въпросът от къде идва точно "Песента на Нибелунгите" (Nibelungenlied). Някои смятат, че е част от сагата Thidrek (ThidreksSaga), други обратното.. че немски търговци, пътуващи на север, са 'закарали' легендата. Самата "Nibelungenlied" е писана на старонемски, дйствието се развива в Западна Германия, покрай река Рейн.. ( провинция Северен Рейн/Вестфалия) и по-точно района Бон-Кьолн.., т.е. тук при мен Mакар и неофициално немците обичат да казват, че тази приказка е техния 'национален епос'. ..груб пример- нещо както е "Kalevala" за финландците, която играе също доста важна роля при Тolkien. Айде, спирам, че вече тотално съм уфф-топик. Но понеже това е една малка част от нещата, които уча и...се отплесвам често. А ако има интерес към germanic/ norse mythology, ще си отворим някоя нова тема. |
aluin 2005-10-09_01:20 |
мерси за пояснението лекс.. бтв точно тебе щях да те питам за повече разяснения относно.. знаех че е германо-скандинавско-норманска история, всеки нещо си приписва.. Вагнер има опера по нея също.. та така де култ си е.. бтв Калевала ми е много интересна също, ама нищо не знам.. та ако можеш да ме осветлиш малко по въпроса.. разпитвах тука за книжка ама не намерих... въпреки че сигурно има.. май наистина ще е добре да отворим нова тема по въпроса.. |
:tone 2005-10-21_14:19 |
ами аз гледах [b:3aclwjsb]Cup Of My Blood[/b:3aclwjsb] и [b:3aclwjsb]Izo[/b:3aclwjsb]. Първият е доста интересн ако сте фенове на филми тип The Cell и The Sixth Sense, а ако сте религиозни даже има шанс да предизвика някаква по-дълбока реакция. а относно Izo... мисля че трябва доста да почета преди да разбера за какво наистина става въпрос в този филм. |
Lucid_Dream 2005-10-21_20:00 |
Три филма които всеки трябва да гледа, защото могат да ти променят коренно възприемането за живота, вселената и всичко останало! Живота е прекрасен Да срещнеш Джо Блек Невероятната съдба на Амели Пулен И още едно прекрасно филмче за осмисляне на цялото творение ПИ !!! Който не ги е гледал - приятно гледане |
pure_energy 2005-10-21_20:45 |
Да срещнеш Джо Блек беше първият филм, в който се влюбих. и сега си спомням една зимна сутрин в пети клас как го гледах в модерен дом (или както се казваше киното на мария луиза, което затвориха преди време). това май беше първият по-сериозен филм, който гледах и ми направи страхотно впечатление; а е и с джулия, aдаша и брад де |
loreamon 2005-10-22_11:28 |
ungarskiat film Kontrol naskoro mi vuzvurna haresvaneto na filmi... otogava zapochnah da gledam mnogo chesto...predi tova puk hich tozi film suzdava cial edin magic sviat izpolzvaiki za dekor edinstveno i samo metroto v budapeshta... spored men adski dobre napraven. |
psi-fi 2005-10-29_00:16 |
[img:1its7q79]http://home.graffiti.net/finalfantasy2/12044.jpg[/img:1its7q79] |
Doxa 2005-12-19_13:52 |
Revolver Gay Richi naistina rascepi sys toia film az o4akvah drugo no biah mnoo dobre iznenadan ot filma mnoo tejak mnoo dobyr naistina toia pat e nadminal sebesi vyv scenaria makar 4e ima dosta shodni neshta sys drugi klasiki vyv janra no v tva niama nishto losho shot gi e zamaskiral dosta dobre ae filma e Besen tria da go gledate ima hora deto oshte ne sa razbrali kak svyrshi A i da ne zabraviam 4e u4stva Rey Liota moi mnoo liubim Aktior -Obezatelno da go gledate |
Партилан420 2005-12-23_12:28 |
Барака |
bagala 2005-12-23_14:55 |
S lice pred banqta |
delamelix 2005-12-23_15:16 |
hu |
luvstruck 2005-12-25_15:51 |
23.12.05 MAGRATHEA Liquid motion -DJane GABY (Slovenia) |
psi-fi 2005-12-25_19:52 |
[img:3j8muyyi]http://www.sonypictures.com/movies/underworldevolution/site/media/photogallery/full/photo_070.jpg[/img:3j8muyyi] trailer: http://flash.sonypictures.com/movies/un ... _160kA.flv [url=http://software-files.download.com/sd/zJGGXc6n1y6yZZnYUuWAkaUFGSbNDn-v4iMhuItagJn4-T4e3E2yqA9Qeby_JXSaH7HyOhG5RSpYhvlyzAwHeKZDYx7xEqlX/software/10467082/10467081/3/flvplayer_setup.exe?lop=link&ptype=3000&ontid=2139&siteId=4&edId=3&pid=10467082&psid=10467081:3j8muyyi]flv player (1mb):[/url:3j8muyyi] |
Gamma 2005-12-26_23:29 |
"Ефекта на пеперудата" е един от последните добри филми, които гледах:) Иначе най-много се захласвам по "Убийствен пъзел" (макар, че този филм при повторно гледане вече не е интересен - липсва елемента на изненада, а именно той прави филма интересен) и "Син Сити /"Град на греха"/", който пък ми е сред най-най-най-любимите:) Иначе баналната история - "Червения Дракон", "Мълчанието на агнетата" и "Ханибал" много ме зарадваха:) Но аз не гледам много филми и без това:) |
^SUNSHINE^ 2005-12-27_00:00 |
За мен от последното поколение филми, "The ring" и "The Ring two" едни от най-яките които сам гледала... |
omi 2006-01-17_20:16 |
Memoirs of a Geisha (2005) силно препоръчвам на всички. Дълбок и смислен филм, тормозещ мозъка и нервната система. Да не се изхвърлям с думички като "невероятен". Много ми хареса. |
pure_energy 2006-01-17_20:25 |
[color=red:1me5njj9]:!: [b:1me5njj9]НЕ[/b:1me5njj9]гледайте Elizabethtown! това е може би сред най-ужасните, тъпи и просташки филми, които някога съм гледала [/color:1me5njj9] |
omi 2006-01-20_07:54 |
Мен ме развълнува. Очарова ме американската провинция. А и Кирстен Дънст си е все още толкова красита както преди 7-8 години. Иначе любовната история малко блудкава, но приятна. Elizabethtown (2005) http://imdb.com/title/tt0368709/ http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/94/38/29m.jpg |
pure_energy 2006-01-20_14:30 |
това как си разнясаха уранта напред-назад беше малко прекалено; т.е. то ме издразни... иначе това как си говореха нон-стоп по телефона беше cute |
DreadSquirrel 2006-01-20_18:14 |
БОЗИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ! БОЗАААА! WINDOWWWSS! От новите филми... Hero ставаше, Revolver.... Офф абе нови филми съкс. Дори и японската анимация се развали! Само на изключения може да се надява човек! |
:tone 2006-01-24_08:20 |
Free Zone макар и с доста противоречиви мнения относно истиността му, филмът определено вълнува. да не забравя и невероятния саундтрак... и малко класики: 12 маймуни и петият елемент... брус уилис форевър |
omi 2006-01-24_09:09 |
аз наскоро гледах Azumi. нещо като затоичи ама сторито е по-зле, пак не е лошо |
clox 2006-01-30_10:44 |
e omi dvete chasti na [b:2l3sdtsn]Azumi [/b:2l3sdtsn]sa edni ot liubimite mi filmi. Tykmo preglejdash okolo 15tina minuti predishnite stranici dali nqkoi ne go e pisal i gledam bash posledniq post .. (trqbva da zapochvam ot zad napred veche) da vmetna i [b:2l3sdtsn]Rob Roy[/b:2l3sdtsn] |
lagu 2006-01-30_11:06 |
Вчера гледах "Соларис" на Андрей Тарковски.Много добър! |
RRR 2006-02-12_20:36 |
Everything Is Illuminated (2005) |
delamelix 2006-02-12_20:45 |
[quote="lagu":78bcxaqd]Вчера гледах "Соларис" на Андрей Тарковски.Много добър![/quote:78bcxaqd] welcome |
AcTpoHaBT 2006-02-12_22:12 |
[quote="delamelix":10ng0bcq][quote="lagu":10ng0bcq]Вчера гледах "Соларис" на Андрей Тарковски.Много добър![/quote:10ng0bcq] welcome [/quote:10ng0bcq] Дайте на ЛС линк къде мога да го намеря, че да си го сложа във филмотеката. |
nqmam ime i nemi trqbva 2006-03-08_07:52 |
Baraka и Qtsi трилогията |
Agni 2006-03-09_19:57 |
Barakaaaa.....Adski qk film!Eto malko snimki za zaribqvka na koito ne go e gledal [img:1c5ybozp]http://www.spiritofbaraka.com/images/baraka/fullsize/baraka0050.jpg[/img:1c5ybozp] [img:1c5ybozp]http://www.spiritofbaraka.com/images/baraka/fullsize/baraka0225.jpg[/img:1c5ybozp] [img:1c5ybozp]http://www.spiritofbaraka.com/images/baraka/fullsize/baraka0320.jpg[/img:1c5ybozp] [img:1c5ybozp]http://www.spiritofbaraka.com/images/baraka/fullsize/baraka0359.jpg[/img:1c5ybozp] [img:1c5ybozp]http://www.spiritofbaraka.com/images/baraka/fullsize/baraka0461.jpg[/img:1c5ybozp] [img:1c5ybozp]http://www.spiritofbaraka.com/images/baraka/fullsize/baraka0516.jpg[/img:1c5ybozp] [img:1c5ybozp]http://www.spiritofbaraka.com/images/baraka/fullsize/baraka0745.jpg[/img:1c5ybozp] [img:1c5ybozp]http://www.spiritofbaraka.com/images/baraka/fullsize/baraka0947.jpg[/img:1c5ybozp] [img:1c5ybozp]http://www.spiritofbaraka.com/images/baraka/fullsize/baraka1036.jpg[/img:1c5ybozp] [img:1c5ybozp]http://www.spiritofbaraka.com/images/baraka/fullsize/baraka1110.jpg[/img:1c5ybozp] [img:1c5ybozp]http://www.spiritofbaraka.com/images/baraka/fullsize/baraka1243.jpg[/img:1c5ybozp] [img:1c5ybozp]http://www.spiritofbaraka.com/images/baraka/fullsize/baraka1147.jpg[/img:1c5ybozp] |
Naraka 2006-03-10_14:39 |
Mirror mask , Hell raiser I , 3,14... |
Giraffe 2006-04-06_19:54 |
The Mothman Prophecies (2002)
[color=blue:2cnb7aem][b:2cnb7aem]The Mothman Prophecies (2002)[/b:2cnb7aem][/color:2cnb7aem] - Kato go gledah za purvi put, bqh sam kusno ve4erta, na tumno i s gurmqsht zvuk. Na mesta mnogo dovolno si pritrupvah. [b:2cnb7aem]Filma opredeleno ne e za propuskane[/b:2cnb7aem] |
brainjuice 2006-04-09_13:35 |
Циганско време на Кустурица... Срещу Стената (Gegen die Wand) - най-добрият германски филм на последните няколко години, който всъщност е почти изцяло турски... Magnolia - трите часа и половина си струват отвсякъде Paris, Texas - задължителен!!! Еasy Rider - филмът-пътешествие на всички времена и още, и още... |
omi 2006-06-20_10:50 |
Izzat http://www.imdb.com/title/tt0469443/ [img:nefzsamd]http://www.levanger.kommune.no/festiviteten/images_4/izzat_x.jpg[/img:nefzsamd] |
Spurch 2006-06-20_11:11 |
Любими филми: Животът е прекрасен Красив ум Дюн - първата екранизация Човек на луната Ефекта на пеперудата Requiem for a dream Гатака Ghost in the shell - тва е аниме Zone of the enders - пак аниме Вавилон 5 - сериал, ако го знаете Козият рог Морето в мен Animatrix Армагедон Воден свят Мръсни танци - този филм е класика Мрежата Коса На лов за червения октомври - една от най-добрите роли на Шон Конъри Мълчанието на агнетата Седем Форест Гъмп Мемоарите на една гейша Абе имам толкова любими тва е само малка част |
Radiostin 2006-06-20_23:17 |
''Оптимист докрай'' е нечовешкият филм,ако го видите случайно не пропускайте.В оригинал е "High strung".Гледал съм го над 10 пъти-уникален е. |
lain 2006-06-28_22:11 |
+ eternal sunshine of the spotless mind |
bagala 2006-06-30_08:43 |
S lice pred banqta - strahoten film gledaite go |
moonwatcher 2006-07-01_08:57 |
Eternal sunshine of the spotless mind!!! Толкова е готин! Мисля, че някой го беше споменал тук:) |
lain 2006-07-14_16:51 |
Внимание! Тази година в програмата на лятното кино е включен [i:3fafanfo][b:3fafanfo]"Brazil"[/b:3fafanfo][/i:3fafanfo]! [img:3fafanfo]http://forums.figma.com/images/smilies/emoticons/thumbs-up.gif[/img:3fafanfo] ако бях малко по-разумна щях да се сдобия с програмата по-рано и да гледам "Всички невидими деца", но нали все трябва да сме назад... |
psi-fi 2006-07-14_17:33 |
brazil brazil |
DreadSquirrel 2006-07-14_18:57 |
На Terry Gilliam ли? Туй е култов филм! |
lain 2006-07-14_19:04 |
[img:1p0mb8mf]http://team-madalf.com/style_emoticons/default/yes.gif[/img:1p0mb8mf] и да имаш възможността да го видиш на голям екран... |
lain 2006-09-04_12:27 |
+"kanojo to kanojo no neko" ("she and her cat") [size=75:2g3fjdgy]може би две глави мислят по-добре от една... но не и когато става дума за makoto shinkai... уникален![/size:2g3fjdgy] само 5 минути.. но какви 5 минути....! [url=http://img242.imageshack.us/my.php?image=sahc01aj0.jpg:2g3fjdgy][img:2g3fjdgy]http://img242.imageshack.us/img242/3628/sahc01aj0.th.jpg[/img:2g3fjdgy][/url:2g3fjdgy] [url=http://img181.imageshack.us/my.php?image=sahc07jc2.jpg:2g3fjdgy][img:2g3fjdgy]http://img181.imageshack.us/img181/6429/sahc07jc2.th.jpg[/img:2g3fjdgy][/url:2g3fjdgy] [url=http://img116.imageshack.us/my.php?image=sahc08ty6.jpg:2g3fjdgy][img:2g3fjdgy]http://img116.imageshack.us/img116/9499/sahc08ty6.th.jpg[/img:2g3fjdgy][/url:2g3fjdgy] [url=http://img75.imageshack.us/my.php?image=sahc11bz1.jpg:2g3fjdgy][img:2g3fjdgy]http://img75.imageshack.us/img75/9087/sahc11bz1.th.jpg[/img:2g3fjdgy][/url:2g3fjdgy] [url=http://img242.imageshack.us/my.php?image=sahc10mi7.jpg:2g3fjdgy][img:2g3fjdgy]http://img242.imageshack.us/img242/319/sahc10mi7.th.jpg[/img:2g3fjdgy][/url:2g3fjdgy] [url=http://img142.imageshack.us/my.php?image=sahc14ka0.jpg:2g3fjdgy][img:2g3fjdgy]http://img142.imageshack.us/img142/5052/sahc14ka0.th.jpg[/img:2g3fjdgy][/url:2g3fjdgy] |
TOMMY 2006-09-22_18:44 |
miiiii si4kite filmi ste gi izbroili...hxahxha nqma da prafq spisYk 6oto sa ne moa se setq za si4kite...no 6te otli4a edin film koito o6te ot 6 godi6en do sega prodYljafa da mi e lYbim i sYm go gledal pone 1000 pYti i nikoga nqma da mi omrYzne.....[color=green:zuavnm2q]Terminator 2[/color:zuavnm2q]...kYltof film..klasika i tn...nqma da komentiram...na koito mY haresfa.haresfa aideeeeeee xhahxahxh |
gears 2006-09-23_08:58 |
terminator 2 e kult bratle naistina evalarka |
sdhhdsjo 2006-09-24_18:20 |
Nai dobroto anime koeto me zarebi e Transformers,a edin ot nai dobrite filmi e Forrest Gump |
Radiostin 2006-09-24_21:51 |
Преди седмица гледах"Вечният градинар" или "The Constant Gardener". Много тежък,и същевременно филм,който се гледа на един дъх.Участва Ралф Файнс и той е английски дипломат в Африка.Тук се замесва болестта СПИН и интересите на големите фармацевтични компании,а на фона на това се развива и една любовна история, на която краят се слага с още първите минути! Голям филм. |
Murphy 2006-09-25_18:53 |
eraserhead by david lynch e tova e filma - ma go gledaite sami i s koz za predpochitane |
muhomor 2006-10-20_09:20 |
Mulholland Drive - погрешна шокова терапия |
:tone 2006-10-23_14:47 |
[url=http://www.imdb.com/title/tt0398237/:myz4y5lp]Nyocker![/url:myz4y5lp] |
Asymetral 2006-10-23_14:58 |
Боен клуб - заради смяната на гледната точка Барака - заради (дис)хармониите Герой - защото е адски красив Kung-fu hustler - заради китайската кинопоезия /мъжете знаят защо / Какво си мислим че знаем - заради напомнянето - чакам да се появи някъде продължението със субтитри Туин Пийкс - абе всичко на Дейвид Линч е яко Амели Пулен За птичетата /на Пиксар/ - заради птичетата |
bagala 2006-11-30_00:01 |
[img:2459b2kt]http://www.movies.co.jp/large/6274.jpg[/img:2459b2kt] gledaite go mnogo pou4itelen film |
aluin 2006-11-30_00:25 |
Наскоро гледах Новия Свят (The New World).. адски красив филм.. затрогващо просто |
Nik 2006-11-30_09:17 |
...Lord Of The Rings 1,2,3... |
lain 2006-11-30_19:22 |
"Time" тъкмо го пускам да се дърпа.. Очаквам МНОГО!... |
2006-11-30_19:30 |
[quote="aluin":1k9ziorf]Наскоро гледах Новия Свят (The New World).. адски красив филм.. затрогващо просто [/quote:1k9ziorf] Mnogo dobur film naistina Az dnes gledah za poreden put Microcosmos,ne znam kvo vi e mnenieto ama men mnogo me vpe4atliava vseki put.Komar ne moga da ubia ve4e:) |
bagala 2006-11-30_19:40 |
[quote="lain":1g5g5tx7]"Time" тъкмо го пускам да се дърпа.. Очаквам МНОГО!...[/quote:1g5g5tx7] daaaa o4akvaniqta 6te sa opravdani az ei taka go namerih na kusmet ama me grabna mnoo toq film |
denisitta 2006-11-30_22:25 |
Целувката на охлювите е една от най-красивите и романтични сцени на филм, които съм гледала Микрокосмос запленява всеки път като на първо гледане |
Radiostin 2006-11-30_23:21 |
Току що гледах 'Pink Floyd The Wall' и съм доста впечатлен от визията и музиката,айде музиката я бях чувал,но парчетата са изпети по нов начин.Отличен. |
2006-12-03_16:12 |
Tursia subtitri za "Time".Niakoi ako moje da mi dade link shte sum blagodaren |
Melpomene 2006-12-09_20:33 |
The butterfly effect 1 |
lain 2007-01-06_20:05 |
понеже май нямаме тема за това, което сме гледали последно.. ще драсна тук... видях [url=http://imdb.com/title/tt0373981/:2w1t09ld]kontroll[/url:2w1t09ld] препоръчан в един блог (благодарско на този дето го беше споменал) и сега с кеф си слушам soundtrack-a, който е великолепен според мен... и на моменти ми напомня този на "texhnolyze" от самия филм също останах предоволна... замисълът малко напомня този на "боен клуб"... и мисля, че никой няма да съжалява ако отдели малко време, за да го види.. аз обмислям скоро да си го пусна пак хехех ето трейлъра: http://youtube.com/watch?v=Th0xaCMVA-Q / http://youtube.com/watch?v=pj4oDkidw3U и клипа на едно от парчетата, с кадри от филма: http://youtube.com/watch?v=acMDNntjkAU |
2007-01-06_21:03 |
Tezi dni davaha "Iskuplenieto Shoushenk",ta se setih 4e tva e edin ot liubimite mi filmi |
moonwatcher 2007-01-07_00:51 |
Аз за Изкуплението слушам от много време и съм доволен, че го гледах най-накрая. Хубав филм определено! |
stardriver 2007-01-07_00:53 |
|
break 2007-01-07_01:36 |
Mostro, Il / Чудовището (1995) Препоръчвам MirrorMask / Огледалната маска (2005) Невероятен дизайн! |
luvstruck 2007-01-07_05:10 |
eee lain...ааа оххх супер супер а така саундтрак-а е А МЪСТ! Neo |
aluin 2007-01-07_14:39 |
kontroll kontroll като сме тръгнали на унгарска вълна трябва да си издиря [b:2n65nvi2]Nyócker![/b:2n65nvi2] |
lain 2007-02-06_20:30 |
ах, сега се сетих за... All that work. All that glitter. All that pain. All that love. All that crazy rhythm. [b:39hsefu6][i:39hsefu6]All that jazz.[/i:39hsefu6][/b:39hsefu6] абсолютната класика! някой ми разказа как когато излязъл по кината, първия път гледал шоуто само.. а след това трябвало да го види още поне 6 пъти, за да разбере за какво става дума и да му се наслади пълноценно.. знам, че е стар и че това не е вашата музика, но филмът Е! |
brainjuice 2007-02-06_21:15 |
Ladies and gentlemеn, let me lay on you a so-so entertainer, not much of a humanitarian, and this cat was never nobody's friend. In his final appearance on the great stage of life - uh, you can applaud if you want to - Mr. Joe Gideon! велик филм! гледал съм го някъде 5 пъти и винаги настръхвам накрая, а после към половин час не знам къде съм и безспорно един от най-тъпите преводи на заглавие в историята на киното |
termolabilius 2007-02-07_16:06 |
Номерацията не играе роля тук: 1. Natural Born Killers: Mickey, c'est l'homme! 2. Полет над кукувиче гняздо. 3. Being John Malkovitch. 4. Черна мацка, бял котак. 5. Babel. 6. Матрицата. (1) 7. Two Smoking Barrels. [so am I ] |
Radiostin 2007-02-07_22:02 |
All that jazz.Преди много години съм бил с баща ми на кино,за да го гледам,но не помня нищо.Зарибихте ме и сега го гледам. |
2007-02-07_22:42 |
tezi dni gledah [u:2fd53d4h]BABEL[/u:2fd53d4h].Naitsna vpe4arliavashto |
lain 2007-02-11_21:31 |
Dziga Vertov - "Man With A Movie Camera" Поразена съм.. това е чисто съвършенство! Няма сценарии, игра и напудрени носове... Просто един поклон пред неподправената красота! Дзига Вертов - Слава тебе, (не)човеко!!! |
mokiziva 2007-02-12_08:14 |
един от най-добрите в класиката големия спор дали камерата трябва да отразява само обективната действителност или само това което режисъора вижда през нея...класика в жанра |
nqmam ime i nemi trqbva 2007-02-16_10:26 |
Opredeleno shte kaja "the science of sleep" (la science des raves) ot rezhisiora na "Eternal Sunshine of the Spotless Mind".Opredeleno vliza v moqt top 10. |
ayahuasca 2007-02-16_14:24 |
-
хора дайте поне един линк към някои филми побликувани в 14тте страници към тази тема:) |
2007-02-19_01:25 |
Perfume: The Story of a Murderer Изключителен филм.Впечатлен съм |
2007-02-19_09:51 |
Paragraf22 |
loreamon 2007-02-19_16:08 |
http://www.traderoutesmovie.com |
2007-02-19_16:14 |
Ха,тва изглежда адски интересно.Май отива българското кино на професионално ниво вече |
loreamon 2007-02-19_21:55 |
ami ima neshto takova, makar che rejisiora e amerikanetz - no celia ekip (osven polovinata aktiori) e BG check crew |
brainjuice 2007-03-05_08:18 |
още любими филми: [b:g5n7nun7]Амаркорд[/b:g5n7nun7] [b:g5n7nun7]Париж, Тексас[/b:g5n7nun7] [b:g5n7nun7]Криле на желанието[/b:g5n7nun7] всичките ще ги дават на филм феста и аз смятам да уважа. а вие какво ще гледате? |
lain 2007-03-24_19:18 |
[b:3cc02hio]Amandla! A Revolution in Four Part Harmony[/b:3cc02hio] няма друга музика като тази Музика! |
bagala 2007-03-24_19:34 |
[size=150:2lo4rzo5][b:2lo4rzo5]Apocalypto[/b:2lo4rzo5][/size:2lo4rzo5] |
The Pink Panther 2007-04-05_14:04 |
6te dobavq i nqkoi ot moite lubimi, koito ne vijdam!!! Jesus Christ Superstar The Life Of David Gale - Kevin Spacey House Of Sand And Fog 25th Hour Primal Fear American History X - Edward Norton RULES Labyrinth - David Bowie Willow - Val Kilmer and last BUT not least - Indiana Jones the trilogy:!: |
aluin 2007-04-06_09:42 |
[quote="The Pink Panther":3qqrn60s]6te dobavq i nqkoi ot moite lubimi, koito ne vijdam!!! Jesus Christ Superstar The Life Of David Gale - Kevin Spacey House Of Sand And Fog 25th Hour Primal Fear American History X - Edward Norton RULES Labyrinth - David Bowie Willow - Val Kilmer and last BUT not least - Indiana Jones the trilogy:!:[/quote:3qqrn60s] много добри добавки.. а за Вал Килмър просто ме целиш в сърцето! той е |
gears 2007-07-01_21:05 |
само искам да повторя: НАЙ- ГОЛЕМИЯТ ФИЛМ Е ТЕРМИНАТОР2 |
delamelix 2007-07-01_21:18 |
Гледам по 10 филма на седмица.Последният който ме афектира е: Ro.Go.Pa.G. сегментите в него са на: Jean-Luc Godard Ugo Gregoretti Pier Paolo Pasolini Roberto Rossellini ако си го намерите супер |
luvstruck 2007-07-01_22:29 |
ами е така да се отчета че може и да не съм хаха Апокалипсис Сега ккккулт от разказ на зависима от херца...си създавам представа как се чувствам по време на този филм |
TrAnCe_DaNcE 2007-07-02_10:17 |
Гледах 2та филма БиБрутално: Разходка смърт и Планета смърт ( те всъшност са един филм разделен на две части ). Много нестандартни шокиращи филми. А вторият има елементи на комедия тип пародия... много смях има в него. Много ми харесаха и двата. |
Radiostin 2007-07-02_14:49 |
От скорошните филми, които гледах трябва да се обърне по-специално внимание на един сравнително по-нов европейски филм - [b:2io9s1g3]Таксидермия[/b:2io9s1g3]. Давам копи/паст на ревюто: Награди: Трансилвански фестивал 2006 - "Награда за режисура" ; 4 награди на Унгарската филмова седмица '06 – за най-добър филм, за поддържащ актьор на Чаба Цене, за поддържаща актриса на Адел Станцел и на критиката; Котбус '06 – Наградата “Дон Кихот” Без преувеличение можем да заявим, че под слънцето няма нищо подобно на Таксидермия. Новият филм на унгарския режисьор Дьорд Палфи е същински гулаш от телесни течности и порочност – жанрово неопределимо неистово празненство за сетивата. Това брутално продължение на предишното сюрреалистично бижу на Палфи Хлъц обрисува живота на три поколения мъже: слабините на един изригват огън, друг се тъпче до пръсване, трети пресича всички граници на етиката в препараторския занаят. Неудържимото, анархично визуално въображение и гротескната поетичност на лентата са просто изумителни. Вендел (Чаба Цене) е разпасан, закопнял за секс ординарец, изпратен по военно време в затънтен пост, където единствена компания са му дебелата съпруга и дъщерите на неговия началник. След като нарушава приличието по всички възможни начини (включително като напива водата, останала след къпането на девойките), той е наказан със смърт за прегрешенията си. Да, но съпругата на офицера е бременна с детето на ординареца Вендел – Калман (Гергей Трочани), който расте през комунистическата епоха и се превръща в ненаситен шампион по бързо ядене. Жени се за пищна състезателка в същата дисциплина, която му ражда кльощавото детенце Лайош (Марк Бишоф). В последния, трети сегмент на филма Лайош е станал препаратор – слаб като вейка и крайно дисциплиниран, – който се грижи за болезнено затлъстелия си и вече пенсиониран баща и неговата армия огромни, много гладни котки. Лайош започва сложен, красиво перверзен ритуал, чрез който педантично преобразява самия себе си в сюблимен човешки предмет на изкуството. Таксидермия е структуриран като еволюция от дивото, неудържимо либидо през организираното, впрегнато в строги рамки пречистване до тоталната, аскетична самообработка – полемична, но възможна алегория за курса на политиката през ХХ в. Първите две новели са екранни адаптации на творби на унгарския писател Лайош Наги Парти, а Палфи и жена му Жофия Руткай са измислили последната. Острото, пикантно чувство за хумор и визуалната крайност на филма – с тела, докарани до самите си предели, и смайващо убедителни специални ефекти – са толкова дръзки, че поставят нови еталони за чудатите и чудесни неща, на които е способна човешката плът в кинематографичното изкуство. Да започва вакханалията! |
delamelix 2007-07-02_16:46 |
Таксидермията е бива....но бива. Много ми е нарочно такова отнавреме навреме. |
PsyHita 2007-07-07_09:57 |
[b:2vlournd]HAIR [/b:2vlournd] forever p.s. i toq za parfuma ne be6e hi4 ama hi4 lo6, tova e posledniq film koito me grabna i izkefi ama kak se kazva6e.. |
Nixi 2007-07-07_15:44 |
TRANSFORMERS UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa 4file |
bagala 2007-07-07_15:53 |
[quote="PsyHita":1w328gjz][b:1w328gjz]HAIR [/b:1w328gjz] forever p.s. i toq za parfuma ne be6e hi4 ama hi4 lo6, tova e posledniq film koito me grabna i izkefi ama kak se kazva6e..[/quote:1w328gjz] Жан Батис им показа как се прави истински натурален аромат филма е лудница и ми е един от любимите |
Special_K 2007-08-02_22:25 |
David Lynch и Darren Aronofsky.Велики са!!!Ако Кафка беше роден в нашо време и беше режисъор,филмите му щяха да са на 1во място в моята класация. |
brainjuice 2007-08-03_09:41 |
[quote="Special_K":3l3djj5t]David Lynch и Darren Aronofsky.[/quote:3l3djj5t] |
vordhosbn 2007-08-03_10:52 |
Егати съвпадението. Точно снощи гледах The Fountain. |
Special_K 2007-08-04_08:13 |
Жан Батис им показа как се прави истински натурален аромат филма е лудница и ми е един от любимите [/quote] Би ли ми казал как е оригиналното заглавие на филма? |
bagala 2007-08-04_09:22 |
[quote="Special_K":2ca9yz4k]Жан Батис им показа как се прави истински натурален аромат филма е лудница и ми е един от любимите [/quote:2ca9yz4k] Би ли ми казал как е оригиналното заглавие на филма?[/quote] Mi do kolkoto si spomnqm o6te mai se kazva6e[b:2ca9yz4k] Parfume[/b:2ca9yz4k] ako ne sum oburkal nqkoq bukva ili ispusnal |
stardriver 2007-08-04_10:48 |
Боговете сигурно са полудели 1 и 2 |
Gamma 2007-08-04_11:00 |
[quote="StarDriver":3eixraxq]Боговете сигурно са полудели 1 и 2[/quote:3eixraxq] имаше и някакви половинки ...1 и 1/2 или нешо такова |
Special_K 2007-08-04_12:27 |
Perfume-The story of a murderer се казва филма.Мерси много ей сега ще го гледам. |
X-tov 2007-12-08_10:32 |
ZEITGEIST (2006) |
ГΘΛГΘΔ 2007-12-10_18:29 |
a nightmare on elm street alien karahana |
vates 2007-12-14_19:56 |
The Secret |
brainjuice 2007-12-16_19:14 |
[quote:3flgvc4k][b:3flgvc4k]HAIR[/b:3flgvc4k] forever [/quote:3flgvc4k] ей, как можах да го пропусна това. гледал съм го поне 10 пъти! филмът е малко наивен, но изразява доста красноречиво една мечта, с която съм отрасъл и която за мен поне никога няма да умре harmony and understanding, sympathy and trust abounding, no more falsehood or derisions, golden living, dreams of vision, mystic crystal revelation and the mind's true liberation... а и разбира се великият [b:3flgvc4k]Easy Rider[/b:3flgvc4k] |
Asymetral 2007-12-17_09:33 |
о да! КОСА! |
Lucas 2008-01-09_17:56 |
Darren Aronofsky ... но не заради комеерс изречението защо, а поради чисти кинематографични причини. и мнгоо сходно мнение за киното [quote:1um26a8y]As filmmakers, we can show where a person's mind goes, as opposed to theater, which is more to sit back and watch it. --Darren Aronofsky[/quote:1um26a8y] по същата причина се занимава с кино и аз. 6години у театъра - стиа! инак сега Фатих Акин, може би... Дзига Вертов - Човек с кино-апарата, версията озвучена от Синематик Оркестра от 2002. /м/удр. много скоро може да направя прожекция в кинозалата на НАТФИЗ на този филм, ако има заинтересовани/ и.т.н.... Фелини, Куросава, Бергман, Пазолини /сорт оф/, Хичкок /инглиш тайм/.......... |
Radiostin 2008-02-03_02:34 |
Току що гледах "Sweeney Todd" и мога да заявя, че ми стана един от любимите филми. Определено си заслужава да се гледа. [img:30co8mnu]http://i155.photobucket.com/albums/s310/radiostin/sweeney_todd.jpg[/img:30co8mnu] |
Lucas 2008-02-03_03:10 |
мен ме разочарова. и то доста |
Партилан420 2008-04-15_10:18 |
Re: Кои са любимите ви филми?
+++"BARAKA"+++- несъмнено най- Силният филм, откакто са се сетили да вкарат Звук в киното. Несъмнено и най "замислящият" и "актуален" филм в наши дни +++"Кин Дза-Дза"+++- Макар и името на много от вас да ви напомня нещо друго, то този шедьовр на руската кинематография си остава най-добрия "фантастичен" филм (за мен) +++"Instinct"+++ с Антъни Хопкинс- Филм за Човека и Природата И за "човешката природа". ***"Trinity and beyond"***- документален филм за атомните бомби, взривени в "мирно" време, филм който показва нагледно лудостта на хората в рафиниран вид ***"Liquid Crystal Vision"***- Документален филм за плажа Гоа и за миналото, настоящето и бъдещето на Гоа-транса като музикален стил , начин на Живот и Поглед към Света- филм, който Зарежда... с Вяра, Любов и Надежда в Човешкото в Човека. п.с. и понеже тези двата са документални, и могат да минат в графата "публицистика", вместо в "кино", затуй прибавям още два- ```"Лавината"```- направо "Свети" в Съдбовна , Бяла Пустота и ````"AniMatrix"```- филмът дето напомня Що Е "Своб...О,Да!" И тъй, комай станАха 7... Един катарзис сътворен от Звук и лента във Движение и Образи в платно от лен. Един за всеки Цвят Светлинен, що виждат двете ни очи... И тъй отварят наш'то Трето- Онова, Що Взира Се... В Мечти! |
stardriver 2008-04-15_10:32 |
Re: Кои са любимите ви филми?
|
Asymetral 2008-04-15_10:54 |
Re: Кои са любимите ви филми?
а сетих се за още 3, DELUDE ме зариби преди време KOYAANISQATSI - Life out of balance Powaqqatsi: Life in Transformation Naqoyqatsi: Life as war и трите са подобни на БАРАКА но не толкова красиви, колкото замислящи и стряскащи... старички са но горещо се препоръчват |
phobium 2008-04-15_13:02 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Stalker Brazilija Da budesh Djon Malkovich i edin ispanski,na koito ne sum siguren dali taka mu e zaglavieto,no mai beshe "Nedosegaem",po kusno Prodigy zasneha tehen klip v duha na filma. Pianoto Misionerut Conserve film/Bg animacijata sus 1000 nagradi/ Mladost bez Mladost P-code i mnogo drugi.... |
stardriver 2008-04-16_14:19 |
Re:
[quote="Radiostin":1gdik989]Току що гледах "Sweeney Todd" и мога да заявя, че ми стана един от любимите филми. Определено си заслужава да се гледа. http://i155.photobucket.com/albums/s310 ... y_todd.jpg[/quote:1gdik989] Дам...съгласен съм и аз го добавям в .тхт-то Незнам дали ми хареса толкова заради съдържанието или заради поредната добра игра на Джони Деп |
maneff 2008-04-16_18:52 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[size=85:3jo965nv]Включвайки над половината от тези които стар-драйвър изброи [/size:3jo965nv] няма как да не отбележа трилогията THE CUBE HYPERCUBE CUBE 3 Наистина много се кефя на звуковите и визуалните ефекти (най-вече във втората част) Ако не сте ги гледали, намерете ги с добро качество и ги почнете наред |
Ameli 2008-04-16_19:30 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Черна котка бял котарак;К-ПАКС;Плажът;Коса;Боен клуб;доста други...и българските:Оркестър без име;Войната на таралежите;Таралежите се раждат без бодли;Опасен чар;Куче в чекмедже;Вчера и много,много още |
fallout 2008-04-16_20:08 |
Re: Кои са любимите ви филми?
StarDriver-е голям си киноман. Че даже си и фен на "Карибски пирати" Добре, това са моите най-любими филми: Contact The Fountain Waking Life Fight Club Ако някой е гледал първите три нека изкаже мнение. |
stardriver 2008-04-16_20:18 |
Re: Кои са любимите ви филми?
StarDriver е бургаско чедо всеки филм свързан с морето ми е благ Това са филми, които са ме искефили малко или много по един или друг начин |
stamina 2008-04-22_15:53 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[img:25q7822m]http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare6/fightclub/title.jpg[/img:25q7822m] |
Renaissance 2008-04-22_16:36 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Любимият ми е [color=#000080:35l2ahu1][b:35l2ahu1]Natural Born Killers[/b:35l2ahu1][/color:35l2ahu1] (1994) [img:35l2ahu1]http://images.amazon.com/images/P/B0000542DH.01._SCLZZZZZZZ_.jpg[/img:35l2ahu1] После Fight Club & Pulp Fiction От българското кино - Маргарит и Маргарита |
aluin 2008-04-23_08:08 |
Re: Кои са любимите ви филми?
малеее.... Natural Born Killers съм го гледала десетки пъти.. много е... много! |
Renaissance 2008-04-23_12:07 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Филм с много Красота и Дух, представени с нужната Сериозност. |
stardriver 2008-04-28_09:43 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Чак сега го гледах за първи път: [b:1a6mjjso]Монти Пайтън и Светия Граал [/b:1a6mjjso] (1975) Едно от може би най-великите комедии, които съм гледал... |
vordhosbn 2008-04-28_18:15 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Нали? |
boRH 2008-04-29_08:32 |
Re: Кои са любимите ви филми?
BARAKA L.O.T.R. Star Wars Indiana Jones Gladiator Braveheart Contact 2001: A Space Odyssey The Departed ... (Редът на изреждане не играе роля) |
stardriver 2008-04-30_22:57 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[b:37o0q2dp]The Kingdom[/b:37o0q2dp] (2007) Тръгнах да го гледам с доза скептицизъм (поредния америкаснки военен екшън където добрите пожеждават)...но равносметката ми е, че това бе най-силния филм от "Зеленият Път" насам, който съм гледал - на моменти настръхвах...скръб и още редица други настроения се сменяха повреме на филма. Промивка на мозъка, американска измислица или нещо друго - незнам, но ще остане още дълго след края му.... ...общо взето немога да си опиша емоцията...а и вече е 2часа... |
Dream_Dance 2008-04-30_23:13 |
Re: Кои са любимите ви филми?
мдааааааа от по добрите продукции си е... в последно време квото излиза нали... и аз останах предоволен от това което са направили... реалистично ми беше доста... усетих си го просто... и така... браво Жоренце... пиша ти + в дневника |
-sid- 2008-05-01_08:48 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="Renaissance":prb6zoc4]Любимият ми е [color=#000080:prb6zoc4][b:prb6zoc4]Natural Born Killers[/b:prb6zoc4][/color:prb6zoc4] (1994) [/quote:prb6zoc4] A moment of realization... is worth a thousand prayers |
stamina 2008-05-01_23:22 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Не искам да ви разбивам мечтите, но си пуснете Death Powder (1986). Никога не е късно да погледнем към киното под ъгъл, който се вижда само с най-болното око. Мислех си, че нищо не може да ме обърка след Eraserhead. По-побъркан и странен халюциногенен трип в съзнанието няма. |
maneff 2008-05-17_15:22 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Хаха .. ето за това филмче се сетих наскоро. ---> [url:2zm2ei7w]http://video.google.com/videoplay?docid=8232917311945042425&q=rave&ei=IfEuSN2XEIeE2wKw4oDqCQ[/url:2zm2ei7w] <-- мене много ме кефи, с английски субтитри е, така че ако някой не знае английски, да не го клика |
stardriver 2008-06-02_20:36 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Благодарение на този топик... [b:3ml2h4wc]Closer [/b:3ml2h4wc] (2004) |
Maharishi 2008-06-02_20:57 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[b:jx4px476]"K-Pax" "Contact" "Forest Gump" "Scent of a Woman" "Truman's Show" "Vanilla Sky" "Troy" "Мan on Fire" "Baraka" "The Fountain" "Fear and Loathing in Las Vegas" "Heat" "Devil’s Advocate" "Matrix" "Мунье" - Ризла имаш, лична карта немаш "Alice in Wonderland" na Disney "Robin Hood - Muje v chorapogashti" - kult "Batman Returns" "L.O.T.R." "Stardust" mi haresa[/b:jx4px476] и т.н. и т.н. |
luvstruck 2008-06-02_21:23 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[size=150:1bxmyc5f][b:1bxmyc5f]ЪРНЕСТ!!!!!!!!!!!!!!!!![/b:1bxmyc5f][/size:1bxmyc5f] |
A~separate~reality~ 2008-06-02_21:28 |
Re: Кои са любимите ви филми?
BAPAKA !!! Zeitgeist sasto i gia ludi godini |
psyhler 2008-06-03_14:11 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="luvstruck":34ha4gf5][size=150:34ha4gf5][b:34ha4gf5]ЪРНЕСТ!!!!!!!!!!!!!!!!![/b:34ha4gf5][/size:34ha4gf5] [/quote:34ha4gf5] ! |
happyday 2008-06-03_14:39 |
Re:
[quote="Asymetral":229llfkx]о да! КОСА! [/quote:229llfkx] Небесно синьо!Какво се е случило с русите коси на Кейт Хъдсън?Това ще видим във филма Bride Wars /"Сватбени войни"/.Комедия,която разказва за две приятелки младоженки,които разбират,че сватбеният им ден ще бъде на една и съща дата.Предстои да го видим. П.С.Една моя приятелка реши,че драстично ще промени цвета на косата си от черен на рус.В резултат на това,косата и стана ...синя...Интересното е,че по улиците я спираха да я питат как е успяла да се боядиса така. |
Asymetral 2008-06-03_15:03 |
Re: Кои са любимите ви филми?
едит! Джими и вълшебното фенерче, Гостенка от бъдещето, всички анимации на Hayao Miyazaki и последното не е много филм а е кратичко но много изтрещяло обаче е болница, лудна пълница, моноклиника - казва се Kunstbar и тук http://www.youtube.com/watch?v=cYHg5azQRaE |
psyhler 2008-06-03_15:33 |
Re: Кои са любимите ви филми?
и аз имам един приятел със кестенява коса...ама реши човека зелен да се боядиса много му ходи ! |
A~separate~reality~ 2008-06-03_18:55 |
Re: Кои са любимите ви филми?
az propusnah da napisa GROOVE, requiem for a dream, ghost in the shell |
aluin 2008-06-06_10:40 |
Re: Кои са любимите ви филми?
ееее спаммм!.. къде затлачи хубавия филм.. хепидей хепидей.. сигурно си овен моля ти се. .нека бъдат филми |
happyday 2008-06-06_10:44 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Ех,аз съм си вакла тъпа овчица.Просто не обичам класациите. |
aluin 2008-06-06_10:48 |
Re: Кои са любимите ви филми?
оф това че не ти харесва - нищо не значи. не разваляй кефа на другите, за да не ти го развалят те.. |
talamaska 2008-06-06_11:35 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Matrix ghost in the shell 1,2 wonderfull days final fantasy 7 Appleseed 1,2 Vexille Vampire D bloodlust Stardust също е готин, приказен такъв Day Watch, Night Watch The Animatrix за малко да забравя - Devil may cry май най-вече манги, писна ми от комикс герои, ужаси, драми, военни |
Zombayo 2008-06-14_21:48 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Тарковски !!! Всичко на Тарковски ! Апокалипсис сега Fear and Loathing in Las Vegas Портокал с часовников механизъм Помпей на Пинк Флойд |
muxomorka 2008-08-28_23:43 |
Re: Кои са любимите ви филми?
прекъсната линия- по разкз на маркес- от натфисчани преправен жестоко просто - за последно се препрегледах с него на миналогидишната нощ на музеите в пловдив .... и още ми държи .... |
muxomorka 2008-08-29_00:15 |
Re: Кои са любимите ви филми?
а и 1 от последните на тери гилиям - земя на прливите- много красива кошмарност----- естествено -DREAMERS REQUIEM FOR DREAM FEAR AND LOATHING IN LAS VEGAS NATURALE BORN KILLERS THE MATRIX GATAKA никъде не ведях да споменавате - тънка червена линия - вярно че е нагъчкана от твърде мн твърде известни актьори вярно че твърде често го дават по телевизията но пленява- напомня ми за за кого бие камбаната на хемингуей по някякъв начин..... |
delamelix 2008-08-29_10:46 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="Zombayo":2jitahvv]Тарковски !!! Всичко на Тарковски ! Апокалипсис сега Fear and Loathing in Las Vegas Портокал с часовников механизъм Помпей на Пинк Флойд [/quote:2jitahvv] МОЙ ЧОВЕК!!!!! |
break 2008-08-29_10:48 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Смях със сълзи 1,2 и Сълзи без смях 1,2,3 |
RealityDysfunction 2008-09-23_09:44 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[color=#efefef:buwmqsvf].[/color:buwmqsvf] [b:buwmqsvf][size=150:buwmqsvf][color=#0000FF:buwmqsvf]The Abyss[/color:buwmqsvf][/size:buwmqsvf][/b:buwmqsvf] [size=115:buwmqsvf][i:buwmqsvf]"And if you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you."[/i:buwmqsvf][/size:buwmqsvf] [img:buwmqsvf]http://users.bergen.org/dondew/SCIFI/TheAbyss.jpg[/img:buwmqsvf] |
dapsycho 2008-09-23_10:34 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Малко изтъркано според някои но на мен ми е Artificial Intelligence: AI но не заради ефектите.... |
RealityDysfunction 2008-10-08_23:34 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[color=#efefef:2wlnubpb].[/color:2wlnubpb] [color=#0000FF:2wlnubpb][size=150:2wlnubpb][b:2wlnubpb]Animatrix[/b:2wlnubpb], [i:2wlnubpb]Beyond[/i:2wlnubpb][/size:2wlnubpb][/color:2wlnubpb] [size=85:2wlnubpb]Call trans opt: received. 2-2-03 15:52 REC:Log> WARNING: rendering anomaly at region 03:01:07.20, 11:07:04.20 Search and replace: In progress. Search and replace: Complete.[/size:2wlnubpb] [b:2wlnubpb]LOCATION RECONFIGURED[/b:2wlnubpb] [img:2wlnubpb]http://www.geekroar.com/film/archives/animatrix_beyond.jpg[/img:2wlnubpb] |
Muscarin 2008-10-09_07:10 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="RealityDysfunction":2t1m54wi][color=#efefef:2t1m54wi].[/color:2t1m54wi] [b:2t1m54wi][size=150:2t1m54wi][color=#0000FF:2t1m54wi]The Abyss[/color:2t1m54wi][/size:2t1m54wi][/b:2t1m54wi] [size=115:2t1m54wi][i:2t1m54wi]"And if you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you."[/i:2t1m54wi][/size:2t1m54wi] [img:2t1m54wi]http://users.bergen.org/dondew/SCIFI/TheAbyss.jpg[/img:2t1m54wi][/quote:2t1m54wi] Страхотен филм.Мерси,че ми напомни за него |
RealityDysfunction 2008-10-09_12:01 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Я пък гърците какви са кисели, stealing bandwidth.. Дето пет човека ще погледнат. Добре, ще си го сложа на моя bandwith, брейй.. |
RealityDysfunction 2008-10-09_12:03 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[color=#efefef:4g5chne7].[/color:4g5chne7] [color=#0000FF:4g5chne7][size=150:4g5chne7][b:4g5chne7]Animatrix[/b:4g5chne7], [i:4g5chne7]Beyond[/i:4g5chne7][/size:4g5chne7][/color:4g5chne7] [size=85:4g5chne7]Call trans opt: received. 2-2-03 15:52 REC:Log> WARNING: rendering anomaly at region 03:01:07.20, 11:07:04.20 Search and replace: In progress. Search and replace: Complete.[/size:4g5chne7] [b:4g5chne7]LOCATION RECONFIGURED[/b:4g5chne7] [img:4g5chne7]http://www.desmo-moto.com/ouim/animatrix_beyond-thumb.jpg[/img:4g5chne7] |
psyride 2008-10-09_14:18 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Waking life ... nqma takava animatsiq |
the GNOME 2008-10-12_12:11 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[b:1pn81k0x]Lorenzo's Oil[/b:1pn81k0x] !!!! направо ме потресе из основи... невероятно тежка и също толкова красива история. |
bojan42 2008-10-12_17:21 |
Re: Кои са любимите ви филми?
филми на Akira Kurosawa, Kim Ki-Duk, Darren Aronofsky, Stanley Kubrick, Monty Python, Oliver Stone; също One Flew Over the Cuckoo's Nest, The Lord of the Rings, Fight Club, Cidade de Deus, Se7en, The Departed, Das Leben der Anderen, Saving Private Ryan, Der Untergang, The Prestige, The Green Mile, Gandhi, Trainspotting, Casino, Talk to Her, Gegen die Wand, Valley of Flowers, Love in the Time of Cholera, Things We Lost in the Fire, 21 Grams, Syriana, Traffic, Good Night, and Good Luck, Michael Clayton, The Thin Red Line, The Gospel of John, Stigmata, Baraka, Les peoples migrateurs, Masada, Seven Years in Tibet, The Devil's Advocate, Ring of the Nibelungs, Artificial Intelligence: AI, What Dreams May Come, Good Will Hunting, The Good Shepherd, The Pillow Book, O Jerusalem, Zatoichi, Dolls, The Name of the Rose, Underground, When The Last Sword Is Drawn, Crouching Tiger Hidden Dragon, Hero, Something's Gotta Give, The Last Samurai, Samurai Rebellion, The Holy Mountain, The Edge, American Beauty, L.A. Confidential, Reservoir Dogs, Pulp Fiction, Little Buddha, The Last Temptation Of Christ, Annie Hall, The Seventh Seal, Guests (Ushpizin), Kung Fu Panda, Tibet - Cry of the Snow Lion ... стига, а? |
stardriver 2008-10-23_01:03 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Още един филм, който се добавя в колекцията. [b:2ivt5tok]Hotel Rwanda (2004)[/b:2ivt5tok] |
stardriver 2009-04-15_01:26 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[size=85:38afm2b5][b:38afm2b5]2001: A Space Odyssey (1968) A Clockwork Orange (1971) Monthy Pyton and the Holy Graal (1975) Jaws (1975) Apocalypse Now Redux (1979) Quadrophenia (1979) Cannibal Holocaust (1980) Made in Britain (1982) Kin-Dza-Dza (1986) Full Metal Jacket (1987) Edward Scissorhands (1990) The Doors (1991) Hannibal Trilogy (1991-2002) White Men Can't Jump (1992) Baraka (1992) Swing Kids (1993) Arizona Dream (1993) Romper Stomper (1993) The Firm (1993) Forrest Gump (1994) The Mask (1994) Ace Ventura - Pet Detective (1994) The Shawshank Redemption (1994) Pulp Fiction (1994) Seven (1995) Ace Ventura - When Nature Calls (1995) Underground (1995) Kids (1995) I.D. (1995) Trainspotting (1996) The Cable Guy (1996) Fargo (1996) The Rock (1996) The English Patient (1996) Cube (1997) South Park (1997) The Devil's Advocate (1997) Seven Years in Tibet (1997) Crna macka, beli macor (1998) The Thin Red Line (1998) Saving Private Ryan (1998) Lock, Stock And Two Smoking Barrels (1998) Thursday (1998) Karahana The First Psychedelic Trance Movie (1998) Fear and Loathing in Las Vegas (1998) American History X (1998) The Truman Show (1998) Meet Joe Black (1998) Rane (1998) The Big Lebowski (1998) The Acid House (1998) Run Lola Run (1998) The Blair Witch Project (1999) Curse of the Blair Witch (1999) The Green Mile (1999) The Matrix (1999) Fight Club (1999) The Ninth Gate (1999) Eyes Wide Shut (1999) Instinct (1999) Scary Movie 1 (2000) Gone in 60 Seconds (2000) Memento (2000) Snatch (2000) Requiem For A Dream (2000) X-Men (2000) Groove (2000) The Beach (2000) The Cell (2000) Vertical Limit (2000) The Perfect Storm (2000) The Believer (2001) Blow (2001) Pearl Harbor (2001) Out Cold (2001) How High (2001) Fast and Furious (2001) Ocean's Eleven (2001) Munje (2001) The 51st State (2001) Mean Machine (2001) K-PAX (2001) The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001) From Hell (2001) A Beautiful Mind (2001) Ice Age (2002) Equilibrium (2002) Spun (2002) Cube II (2002) Below (2002) The Lord of the Rings: The Two Towers (2002) Naqoyqatsi - Life as war (2002) City of God (2002) Ken Park (2002) Reign Of Fire (2002) 2 Fast 2 Furious (2003) Finding Nemo (2003) The Matrix Reloaded (2003) The Matrix Revolutions (2003) 21 Grams (2003) The Italian Job (2003) The Lord of the Rings: The Return of the King (2003) X2 (2003) The Animatrix (2003) Secret Window (2004) Ocean's Twelve (2004) Blueberry ( 2004 ) Cube Zero (2004) Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) The Butterfly Effect (2004) The Football Factory (2004) Saw (2004) Sivi kamion crvene boje (2004) Closer (2004) The Terminal (2004) Layer Cake (2004) Hotel Rwanda (2004) The Libertine (2004) Finding Neverland (2004) Taking Lives (2004) Der Untergang (2004) Frostbite (2005) Thank You for Smoking (2005) Charlie and the Chocolate Factory (2005) Green Street Hooligans (2005) Saw II (2005) V for Vendetta (2005) Revolver (2005) London (2005) Syriana (2005) Aeon Flux (2005 Memoirs of a Geisha (2005) The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (2005) The Island (2005) Saw III (2006) Ice Age 2: The Meltdown (2006) Saw III (2006) Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow (2006) Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) Kidulthood (2006) This Is England (2006) Crank (2006) The Lake House (2006) The Prestige (2006) X-Men: The Last Stand (2006) The Guardian (2006) The Last Mimzy ( 2007) Saw IV (2007) Perfect Stranger (2007) Pirates of the Caribbean: At World's End (2007) Sweeney Todd - The Demon Barber Of Fleet Street (2007) The Kingdom (2007) Ocean's Thirteen (2007) Perfect Stranger (2007) Battle in Seattle (2007) The Bucket List (2007) Fracture (2007) Rise of the Footsoldier (2007) Mongol (2007) Zeitgeist (2007) 99 Francs (2007) Klopka (2007) Klass (2007) Interview (2007) Battle for Terra (2007) City of Men (2007) The Day the Earth Stood Still (2008) The Dark Knight (2008) Before the Fall (2008) Rock'n'Rolla (2008) Yes Man (2008) Slumdog Millionaire (2008) The Crew (2008) In Bruges (2008) The Bank Job (2008) The Curious Case of Benjamin Button (2008) North Face (2008) Zeitgeist Addendum (2008) The Boy In The Striped Pyjamas (2008) Nothing But The Truth (2008) The Knowing (2009) X-Men Origins: Wolverine (2009) Home (2009) Ice Age Dawn of the Dinosaurs (2009) Transformers (2009) Inglorious basterds (2009)[/b:38afm2b5][/size:38afm2b5] |
CosmicWalker 2009-04-15_07:24 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Contact Event Horizon The Fountain Baraka Pi и доста с подобна тематика Без комедийки неможе: Ace Ventura: Pet detective |
stardriver 2009-05-26_00:25 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[size=150:2mm9e0y8][b:2mm9e0y8]THE PRESTIGE (2006)[/b:2mm9e0y8][/size:2mm9e0y8] . |
Muscarin 2009-05-28_11:04 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="R2LsD2":3r3zaw78][size=85:3r3zaw78][b:3r3zaw78]2001: A Space Odyssey (1968) A Clockwork Orange (1971) Monthy Pyton and the Holy Graal (1975) Jaws (1975) Cannibal Holocaust (1980) ;( The Shining (1980) The Shining (1980) Made in Britain (1982) Kin-Dza-Dza (1986) Full Metal Jacket (1987) Edward Scissorhands (1990) The Doors (1991) Hannibal Trilogy (1991-2002) White Men Can't Jump (1992) Baraka (1992) Of Mice and Man (1992) Swing Kids (1993) Arizona Dream (1993) Romper Stomper (1993) The Firm (1993) Forrest Gump (1994) The Mask (1994) Ace Ventura - Pet Detective (1994) The Shawshank Redemption (1994) Pulp Fiction (1994) Seven (1995) Ace Ventura - When Nature Calls (1995) Underground (1995) Kids (1995) I.D. (1995) Trainspotting (1996) The Cable Guy (1996) Fargo (1996) The Rock (1996) Cube (1997) South Park (1997) The Devil's Advocate (1997) Crna macka, beli macor (1998) The Thin Red Line (1998) Saving Private Ryan (1998) Lock, Stock And Two Smoking Barrels (1998) Thursday (1998) Karahana The First Psychedelic Trance Movie (1998) Fear and Loathing in Las Vegas (1998) American History X (1998) The Truman Show (1998) Meet Joe Black (1998) Rane (1998) The Big Lebowski (1998) The Acid House (1998) Run Lola Run (1998) The Blair Witch Project (1999) Curse of the Blair Witch (1999) Eyes Wide Shut (1999) The Green Mile (1999) The Matrix (1999) Fight Club (1999) The Ninth Gate (1999) Eyes Wide Shut (1999) Scary Movie 1 (2000) Gone in 60 Seconds (2000) Memento (2000) Snatch (2000) Requiem For A Dream (2000) The Believer (2001) Blow (2001) Out Cold (2001) How High (2001) Fast and Furious (2001) Ocean's Eleven (2001) Munje (2001) The 51st State (2001) Mean Machine (2001) K-PAX (2001) The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001) From Hell (2001) Ice Age (2002) Equilibrium (2002) Spun (2002) Cube II (2002) Below (2002) The Lord of the Rings: The Two Towers (2002) Naqoyqatsi - Life as war (2002) City of God (2002) Ken Park (2002) 2 Fast 2 Furious (2003) Finding Nemo (2003) The Matrix Reloaded (2003) The Matrix Revolutions (2003) 21 Grams (2003) The Italian Job (2003) The Lord of the Rings: The Return of the King (2003) Secret Window (2004) Ocean's Twelve (2004) Blueberry ( 2004 ) Cube Zero (2004) Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) The Butterfly Effect (2004) The Football Factory (2004) EuroTrip (2004) Saw (2004) Sivi kamion crvene boje (2004) Closer (2004) The Terminal (2004) Layer Cake (2004) Hotel Rwanda (2004) The Libertine (2004) Finding Neverland (2004) It's All Gone Pete Tong (2005) Frostbite (2005) Thank You for Smoking (2005) Charlie and the Chocolate Factory (2005) Green Street Hooligans (2005) Saw II (2005) V for Vendetta (2005) Revolver (2005) London (2005) Syriana (2005) Aeon Flux (2005 Memoirs of a Geisha (2005) The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (2005) Saw III (2006) Ice Age 2: The Meltdown (2006) Saw III (2006) Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow (2006) Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) Kidulthood (2006) This Is England (2006) Crank (2006) The Lake House (2006) The Prestige (2006) The Last Mimzy ( 2007) Saw IV (2007) Perfect Stranger (2007) Pirates of the Caribbean: At World's End (2007) Sweeney Todd - The Demon Barber Of Fleet Street (2007) The Kingdom (2007) Ocean's Thirteen (2007) Perfect Stranger (2007) Battle in Seattle (2007) The Bucket List (2007) Fracture (2007) Rise of the Footsoldier (2007) Mongol (2007) The Day the Earth Stood Still (2008) The Dark Knight (2008) Dzift (2008) Good Dick (2008) Before the Fall (2008) RocknRolla (2008) Yes Man (2008) Slumdog Millionaire (2008) Adulthood (2008) The Crew (2008) In Bruges (2008) The Bank Job (2008) The Curious Case of Benjamin Button (2008) North Face (2008) Thick As Thieves (2009) The Knowing (2009) Fast and Furious (2009)[/b:3r3zaw78][/size:3r3zaw78][/quote:3r3zaw78] Koga go izgleda vsi4ko tva be bahti choveka |
stardriver 2009-05-28_11:56 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Има още толкова, които не ми харесаха... |
stardriver 2009-07-31_13:02 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Няколко, които гледах наскоро и бих препоръчал: [b:1q3akyu7]Quadropheniа (1979)[/b:1q3akyu7] - за английските мод-ове [b:1q3akyu7]Klass (2007)[/b:1q3akyu7] - по действителен случаи, доста брутална история/край, Естонски офф имаше и още един като се прибера ще го добавя |
dapsycho 2009-07-31_16:05 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[b:1yn9ykc0]Klass[/b:1yn9ykc0] е пффф гледайте го! |
stardriver 2009-07-31_23:07 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[b:mxpsv095]Klopka (2007)[/b:mxpsv095] / The Trap - един сърбин ми го каза и в него има нещо |
tripwire_deactivated 2009-08-01_03:30 |
Re: Кои са любимите ви филми?
хмммммм... дали ми харесва концепцията за възлагането на мръсната работа на машините..... Терминатор 1,2,3,4 |
brainjuice 2009-08-01_10:25 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="R2LsD2":2r4pybmt][b:2r4pybmt]Quadropheniа (1979)[/b:2r4pybmt] - за английските мод-ове[/quote:2r4pybmt] |
bhang 2009-08-01_18:22 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="dapsycho":3mrstrho][b:3mrstrho]Klass[/b:3mrstrho] е пффф гледайте го![/quote:3mrstrho] |
nina 2009-08-01_19:23 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Heat The Fifth Element Черна котка,бял котарак гледах ги повече от веднъж |
ex_xe 2009-08-03_13:14 |
Любими филми
1.Контакт 2.Селестинското пророчество 3.Осъзнат живот 4.Текст и музика 5.Готините Идеи На Бикфорд Шмеклер 6.Блубъри 7.Мирният войн 8.Тайната на моя успех 9.Петият елемент 10.Плажът 11.the ex 12.Лечителят -Charles Darwin and the Tree of Life -The Life of Buddha |
stardriver 2009-08-15_08:53 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[b:1hygjcx7]Interview (2007)[/b:1hygjcx7] също интересен |
Murphy 2009-08-15_13:09 |
Re: Кои са любимите ви филми?
От тия дето ги гледах в последно време: 1.The sound of Istanbul 2.Home Уникални филми |
ex_xe 2009-09-05_13:03 |
Re: Кои са любимите ви филми?
The Philanthropist |
dapsycho 2009-09-05_15:49 |
Re: Любими филми
[quote="ex_xe":32x0rorp] 11.BBC: -Charles Darwin and the Tree of Life [/quote:32x0rorp] Гледах го заради тоя пост - пълни глупости в тоя филм - обикалят насам натам за да ни прехласнат и манипулират чрез шарени картинки и говорят за Дарвин като за супер-звезда, но ни едно доказателство като хората в крайна сметка! |
biska 2009-09-05_16:05 |
Re: Кои са любимите ви филми?
"The Secret" Допада ми идеята, че когато човек наистина много желае да постигне дадено нещо и е достатъчно мотивиран, той задължително го постига. И вярно...като се замисля, много от нещата казани във филма са верни и се случват в действителност. Само, че кой ти обръща внимание на подобни неща, казваме "то е просто случайност". |
ex_xe 2009-09-05_17:40 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Относно Charles Darwin and the Tree of Life. Теории много,честно казано сега едва ли бих се заинтригувал чак толкова както преди на този филм,след като разгледах и други гледни точки от няколко книги, които опровргават тези негови твърдения,но знае ли се може 100 гледни точки да носят по 1% истина и така да се събере нещо което да бъде истинското доказателство.Ама филма ме грабна много тогава определено и е причина за по-големия ми интерес към тази тема. |
ex_xe 2009-09-18_17:05 |
Re: Кои са любимите ви филми?
AI , I Robot |
tripwire_deactivated 2009-09-18_17:34 |
Re: Кои са любимите ви филми?
последния рамбо със Слай е жесток |
Dream_Dance 2009-09-18_22:25 |
Re: Кои са любимите ви филми?
днес най накрая го гледах [b:1e6px2tp]"Requiem For A Dream"[/b:1e6px2tp] (2000) много силен филм... но и толкова тежък... просто... ме разгроми... сломи и ме остави бездумен ще похваля доста операторската част... просто за мене си е ключова към Силата на филма... Darren Aronofsky гледам е водолейче... 2 дена след мене... евалата man... не си случаен.. не си... |
Ton4ef 2009-10-08_17:04 |
Re: Кои са любимите ви филми?
The prestige Blueberry Трансформърсите заради ефектите и звука |
tripwire_deactivated 2009-10-09_11:26 |
Re: Кои са любимите ви филми?
този филм [img:3ht3dns1]http://designyoutrust.com/wp-content/uploads6/davyJonesDYT.jpg[/img:3ht3dns1] |
DeactivatedПосетител 2009-10-09_16:50 |
Re: Кои са любимите ви филми?
............................................................ |
stardriver 2009-10-11_13:17 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Някой нови [b:3b4xexpf]Easy Rider (1969)[/b:3b4xexpf] [b:3b4xexpf]Return To Paradise (1998)[/b:3b4xexpf] [b:3b4xexpf]Anamorph (2007)[/b:3b4xexpf] Най-общо филм подобен на Seven, но по-добър [b:3b4xexpf]Le Premier Cercle (2009)[/b:3b4xexpf] Може би... [b:3b4xexpf]Inglorious Basterds (2009)[/b:3b4xexpf] |
DeactivatedПосетител 2009-10-12_13:14 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Дори го препоръчвам: [b:1wbebxg0][size=150:1wbebxg0]Ashes and Snow (2005)[/size:1wbebxg0][/b:1wbebxg0] [img:1wbebxg0]http://avangardisco.files.wordpress.com/2008/11/colbert-gregory-ashes-and-snow6.jpg?w=426&h=287[/img:1wbebxg0] [img:1wbebxg0]http://avangardisco.files.wordpress.com/2008/11/ashes-and-snow.jpg?w=426&h=287[/img:1wbebxg0] http://avangardisco.wordpress.com/2008/ ... %8f%d0%b3/ |
Muscarin 2009-10-15_16:18 |
Re: Кои са любимите ви филми?
"Легенди за страстта" "Седем" "Индиана Джоунс и храмът на обречените' "Престиж" "Умирай трудно 3" Всички на Тарантино |
psi-fi 2009-10-15_17:07 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[url=http://www.imdb.com/title/tt0084503/:1ayxhj45]Pink Floyd The Wall[/url:1ayxhj45] Director:Alan Parker Writer:Roger Waters (album "The Wall") Roger Waters (screenplay) [url=http://www.imdb.com/title/tt0116922/:1ayxhj45]Lost Highway[/url:1ayxhj45] [url=http://www.imdb.com/title/tt0088846/:1ayxhj45]Brazil[/url:1ayxhj45] [url=http://www.imdb.com/title/tt0119116/:1ayxhj45]The 5th Element[/url:1ayxhj45] [url=http://www.imdb.com/title/tt0083658/:1ayxhj45]Blade Runner[/url:1ayxhj45] (Philip K. Dick 's novel: "Do Androids Dream of Electric Sheep?") Alien...Aliens...Alien 3...Resurection etc... (Alien <-- the all time N1 monster... the perfect concept and design ...) [size=85:1ayxhj45]много яка изложба с видео, модели, плакати, инсталации и т.н.т... на H. R. Giger в киномузея, Франкфурт... жалко, че освен Пришелеца, Видове ...повечето му проекти не са реализирани ...но пък има нечовешки Гигер клуб в Токио... не само като дизайн, но и архитектура ...[/size:1ayxhj45] [url=http://i639.photobucket.com/albums/uu120/psi-fi/2009/05/FRA%2011-12/11052009787.jpg:1ayxhj45][img:1ayxhj45]http://i639.photobucket.com/albums/uu120/psi-fi/2009/05/FRA%2011-12/th_11052009787.jpg[/img:1ayxhj45][/url:1ayxhj45] [url=http://i639.photobucket.com/albums/uu120/psi-fi/2009/05/FRA%2011-12/11052009788.jpg:1ayxhj45][img:1ayxhj45]http://i639.photobucket.com/albums/uu120/psi-fi/2009/05/FRA%2011-12/th_11052009788.jpg[/img:1ayxhj45][/url:1ayxhj45] Van Helsing The Underworlds The Blades The Matrixes ... Японски като цяло... Shinobi, Dororo, Zatoichi, Returner, Onmyoji, Azumi, The Hidden Fortress (Акира Куросава) и т.н.т... |
tripwire_deactivated 2009-10-15_17:48 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="Посетител":1nezhoab]Дори го препоръчвам: [b:1nezhoab][size=150:1nezhoab]Ashes and Snow (2005)[/size:1nezhoab][/b:1nezhoab] [img:1nezhoab]http://avangardisco.files.wordpress.com/2008/11/colbert-gregory-ashes-and-snow6.jpg?w=426&h=287[/img:1nezhoab] [img:1nezhoab]http://avangardisco.files.wordpress.com/2008/11/ashes-and-snow.jpg?w=426&h=287[/img:1nezhoab] http://avangardisco.wordpress.com/2008/ ... %8f%d0%b3/[/quote:1nezhoab] дам. любим. ................................................................... |
Space CuLT 2009-10-15_21:54 |
Re: Кои са любимите ви филми?
smartonosen horizont sverata misiq do mars koshmarite na elm str andromeda kosmicheska odiseq kontact ... |
psi-fi 2009-10-16_03:43 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[url=http://www.imdb.com/title/tt0119081/:2j6xpqyb]Event Horizon[/url:2j6xpqyb] |
Muscarin 2009-10-17_09:53 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="R2LsD2":37ffuz3p] [b:37ffuz3p]Anamorph (2007)[/b:37ffuz3p] [/quote:37ffuz3p] Този наистина е добър |
RealityDysfunction 2009-10-17_10:13 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="Посетител":1blwtrqa]Дори го препоръчвам: [b:1blwtrqa][size=150:1blwtrqa]Ashes and Snow (2005)[/size:1blwtrqa][/b:1blwtrqa] [img:1blwtrqa]http://avangardisco.files.wordpress.com/2008/11/colbert-gregory-ashes-and-snow6.jpg?w=426&h=287[/img:1blwtrqa] [img:1blwtrqa]http://avangardisco.files.wordpress.com/2008/11/ashes-and-snow.jpg?w=426&h=287[/img:1blwtrqa] http://avangardisco.wordpress.com/2008/ ... %8f%d0%b3/[/quote:1blwtrqa] Wow, даже не бях чувала за това.. Дръп веднага & tnx! |
ex_xe 2009-10-21_17:06 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Филми на тема: осъзнат сън,мечти,реалност,фантазия,анимация,бъдеще... http://dreamscontrol.blogspot.com/2009/ ... _5539.html Paprika засега ми е любим (na tazi tema),след Waking Life. Малко труден за разбиране от веднъж гледане, но интересен, - като японската мисъл и послание |
ani 2009-10-28_13:23 |
Re: Кои са любимите ви филми?
от оня ден съм на Pedro Almodovar и определено: Жива Плът и Лошо Възпитание ми влезнаха под кожата........... |
andromeda 2009-10-30_02:56 |
Re: Кои са любимите ви филми?
два са... |
Muscarin 2009-10-30_15:58 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="andromeda":18h1hs81]два са...[/quote:18h1hs81] И аз съм ги гледал тия...биват |
tripwire_deactivated 2009-10-30_16:24 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[img:26k1i0ig]http://dellohdell.files.wordpress.com/2009/09/battle_royale.jpg[/img:26k1i0ig] http://www.imdb.com/title/tt0266308/ [b:26k1i0ig]Batoru rowaiaru[/b:26k1i0ig] любвеобилен много теглете теглете не се свенете... колко чак да замърсите съзнанието си .... |
psi-fi 2009-10-31_00:31 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[url=http://www.youtube.com/watch?v=jiS6gtClrqk:3a7efi3z]Resident Evil[/url:3a7efi3z] [url=http://www.apple.com/trailers/wb/iamlegend/hd/:3a7efi3z]I am Legend[/url:3a7efi3z] |
DeactivatedПосетител 2009-11-06_12:12 |
Re: Кои са любимите ви филми?
http://www.youtube.com/watch?v=Q_-IuZSe ... re=related |
factatum 2009-11-06_18:55 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="ani":6iptnjwy]от оня ден съм на Pedro Almodovar и определено: Жива Плът и Лошо Възпитание ми влезнаха под кожата...........[/quote:6iptnjwy] Дай линк,моля... П.С.На Л.С. |
the GNOME 2009-12-01_09:59 |
Re: Кои са любимите ви филми?
след вчера още два към списъка: [url=http://www.imdb.com/title/tt0472033/:1yqjkovt][img:1yqjkovt]http://z.about.com/d/movies/1/0/Q/m/T/9pic6.jpg[/img:1yqjkovt][/url:1yqjkovt] и [url=http://www.imdb.com/title/tt0109771/:1yqjkovt][img:1yqjkovt]http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTIyMTg3MDYyMF5BMl5BanBnXkFtZTcwNzg1MDgyMQ@@._V1._SX248_SY400_.jpg[/img:1yqjkovt][/url:1yqjkovt] |
tripwire_deactivated 2009-12-01_10:14 |
Re: Кои са любимите ви филми?
sweeney todd the demon barber of fleet street . da ne kaja che mi e nai-nai.....shtoto dekori, kostiumi, to muzika, ....be nai-sekfoto i ne e za myje fitnes kifli toq film. trea si pone malko mozak. pak na burton . D-zver666tina /sorry za ltnct |
Radiostin 2009-12-01_11:19 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Суйнито ми е любим и на мен, няма друг филм, който да съм гледал толкова пъти, знам песните наизуст, може би само Епизод I може да се мери, но не и да победи. едит: А за Battle Royale... haha, за филми май ще се разберем |
Ton4ef 2009-12-01_21:03 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Blueberry, The Prestige, Seven.. |
Muscarin 2009-12-01_21:31 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Scary Movie 2 |
nina 2009-12-01_21:37 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="Muscarin":5kwqmyuf]Scary Movie 2 [/quote:5kwqmyuf] ти се бъзикааааш |
psyhler 2009-12-01_21:57 |
Re: Кои са любимите ви филми?
преди бях много зарибен по филми на ужасите...ама почнаха много да ме натоварват и да не ми действат добре... иначе ся гледам само комедийки,драми и любовни и се чувствам супер ! |
DeactivatedПосетител 2009-12-02_18:06 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[i:n1c0p1ha][b:n1c0p1ha][size=150:n1c0p1ha]Afro Samurai[/size:n1c0p1ha][/b:n1c0p1ha][/i:n1c0p1ha] [img:n1c0p1ha]http://1.bp.blogspot.com/_qqc1V4I4JkY/RbD4Q7R_MHI/AAAAAAAAAzo/QIJvuHU5IU8/AFRO+SAMURAI.gif[/img:n1c0p1ha] |
ex_xe 2009-12-02_18:58 |
Re: Кои са любимите ви филми?
От научно-популярните - http://i8.tinypic.com/54nv4wk.jpg разказващ за света на растенията, невероятната мимикрия която проявяват за да оцелеят, гениалните форми на семената/листата-за да могат да се придвижат от силата на вятъра до място подходящо за нов живот,с един нов поглед се поглежда към растителния свят след този филм,определено ми е любим |
Ton4ef 2009-12-03_23:14 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Пътешествията на Гъливер, също,, |
Muscarin 2009-12-04_06:25 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="nina":3lp5wpqm][quote="Muscarin":3lp5wpqm]Scary Movie 2 [/quote:3lp5wpqm] ти се бъзикааааш [/quote:3lp5wpqm] Ни най-малко.Това наистина е един от любимите ми филми. |
brainjuice 2009-12-04_08:44 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="psyhler":jcd0cp1d]преди бях много зарибен по филми на ужасите...ама почнаха много да ме натоварват и да не ми действат добре...[/quote:jcd0cp1d] в тоя ред на мисли: [size=150:jcd0cp1d][color=#000040:jcd0cp1d]The Exorcist[/color:jcd0cp1d][/size:jcd0cp1d] за мен това най-добрият ужас, правен някога! с много премерена употреба на кървища и касапщини, на чисто психологическо ниво те хваща, ама те хваща ужасно силно. първия път като го гледах, в началото - нищо, след това постепенно осъзнах какво ми е минало през главата, а на другия ден вечерта вече ме побиваха тръпки, като загасях лампата. една от силните сцени (внимание, [color=#BF0000:jcd0cp1d]доста експлицитно[/color:jcd0cp1d] съдържание!): http://www.strimoo.com/video/10193374/T ... ideos.html |
psyhler 2009-12-04_10:17 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="brainjuice":3jh4calc][quote="psyhler":3jh4calc]преди бях много зарибен по филми на ужасите...ама почнаха много да ме натоварват и да не ми действат добре...[/quote:3jh4calc] в тоя ред на мисли: [size=150:3jh4calc][color=#000040:3jh4calc]The Exorcist[/color:3jh4calc][/size:3jh4calc] за мен това най-добрият ужас, правен някога! [/quote:3jh4calc] ...не успя да ме спечели тоя филм...заспах по средата някъде иначе ма много готин псай трак [url:3jh4calc]http://vbox7.com/play:c587ae9b[/url:3jh4calc] слушай...много е здраво ... ама филма мммнещо не ме кефи ...иначе звуците са ного демонични ! |
brainjuice 2009-12-04_10:32 |
Re: Кои са любимите ви филми?
доста приятно е тракчето, да освен семпли от филма в него има и семпли от може би най-популярния ранен ембиънт/нюейдж-албум от първата вълна на тази музика: Tubular Bells на Mike Oldfield, който става саундтрак на филма. иначе (освен че е въпрос на вкус, разбира се), трябва да се има предвид, че филмът е сниман през 1973 г., когато действието в киното се развива с по-бавни темпове (който е гледал филми от френската Нова вълна най-добре ще разберееееее ). на свикналите с по-късните, по-динамични и по-ефектни класики от рода на Nightmares on Elm Street и The Night of the Living Dead този филм може да се стори малко мудничък, особено в първата половина. до пълния потрес се достига бавно и постепенно, може би именно заради това ме кефи толкова много тоя филм. |
vordhosbn 2009-12-04_10:36 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Аз като цяло хич не гледам хорър филми, но prequel-а на тоя филм [url=http://www.imdb.com/title/tt0204313/:1xvkawpa]Exorcist: The Beginning (2004)[/url:1xvkawpa] ми хареса. Сигурно трябва да пробвам и оригинала как е. |
brainjuice 2009-12-04_10:46 |
Re: Кои са любимите ви филми?
около "Екзорцистът" има изградена цяла специална кино-индустрия според мен само оригиналът е наистина велик, всичко след това е малко тип "айде пак още от същото, явно се харчи" |
DeactivatedПосетител 2009-12-04_11:03 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Ей тва е филма: [img:3k42e8l1]http://www.adesign-bg.com/bg/movies.files/471_416_1_BG-7.jpg[/img:3k42e8l1] |
Sonic Rage 2009-12-04_11:38 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="brainjuice":xv2m8and] в тоя ред на мисли: [size=150:xv2m8and][color=#000040:xv2m8and]The Exorcist[/color:xv2m8and][/size:xv2m8and] за мен това най-добрият ужас, правен някога! с много премерена употреба на кървища и касапщини, на чисто психологическо ниво те хваща, ама те хваща ужасно силно. [/quote:xv2m8and] Tук съм съгласен с теб доста въздействащ филм... до него бих прибавил и два други от които като малък съм застивал на място пред телевизора - единия е "ТО" и след това Hellrazor поредицата...едни от любимите ми ужаси...особено ТО...доста е дарк някак си..... |
Ведър Ум 2009-12-04_11:58 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Във Филмите има много Реалност Ако си ги преживявал тия неща... ~Екзорсистът~ за мен е very real Има един руски филм ~Островът~ на подобна Тематика ... Ексзорсизъм, Юродстване ... ~ Ловецът на Елени ~ за мен е последният Велик Филм Който съм гледал ... Руска Рулетка, братче ... Залог : Живот! |
Ведър Ум 2009-12-04_13:48 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Иначе ... Велики Филми за Мен са ... ~Изворът на Девственицата~ на Бергман ~Партньорът~ на Бертолучи ~Двойнственият Живот на Вероник~ на Киешловски |
the GNOME 2009-12-04_18:28 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[url=http://www.imdb.com/title/tt0112883/:hmrn2ast][img:hmrn2ast]http://www.videoclub.com.es/images/peliculas/don_juan_de_marco.jpg[/img:hmrn2ast][/url:hmrn2ast] [b:hmrn2ast]абсолютно[/b:hmrn2ast] [size=85:hmrn2ast][color=gray:hmrn2ast]"This kid is going to do a flamenco number on Bill's head until it looks like a tortilla, and it's going to be on your watch."[/color:hmrn2ast][/size:hmrn2ast] |
Muscarin 2009-12-05_11:31 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="Посетител":1zys6gh3]Ей тва е филма: [img:1zys6gh3]http://www.adesign-bg.com/bg/movies.files/471_416_1_BG-7.jpg[/img:1zys6gh3][/quote:1zys6gh3] HAHA....MALKIA SLON OT STRANDJA PLANINAAAAAAA |
DeactivatedПосетител 2009-12-05_12:25 |
Re: Кои са любимите ви филми?
тва е велик филм, нема друг такъв! |
GumZa 2009-12-14_12:58 |
Re: Кои са любимите ви филми?
напоследък филми с висок рейтинг в IMDB ,като избягвам плоски ужаси и тиийн комедийки и некви екшъни тип xXx но все пак COMMANDO 1985 Шварценегер |
Ведър Ум 2009-12-14_13:15 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[i:1d88vbba]Три Цвята: Червено[/i:1d88vbba] Завинаги Най-Любим в Този Мой Живот *намиг* |
Muscarin 2009-12-22_08:45 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[img:1grumfyv]http://91.196.126.51/posters/ac847f7807f0c44d0e65ce7b7f39102f9e3688e9Predator.CE.1987.XviD.DTS-STM.jpg[/img:1grumfyv] Е това ми е един от най-най-най любимите филми.Последвалите го продължения не ме кефят толкова,но този е нямам думи. |
luvstruck 2009-12-22_13:02 |
Re: Кои са любимите ви филми?
haha,,тоя филм леко така се сцепвах да го гледам като фарфалак...секи път като бях при баба и дядо...до видеотеката и земи земи... |
Muscarin 2009-12-22_18:56 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="luvstruck":3t8ptna4]haha,,тоя филм леко така се сцепвах да го гледам като фарфалак...секи път като бях при баба и дядо...до видеотеката и земи земи... [/quote:3t8ptna4] Снощи го засякох по тв1000 та се сетих,че всъщност май е най-якия филм който съм гледал..... |
DiZZeX 2010-01-05_17:37 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Jacob's Ladder (1990/I) - http://www.imdb.com/title/tt0099871/ Yamim Kfuim (2005) (frozen days) - http://www.imdb.com/title/tt0756359/ Sen to Chihiro no kamikakushi (spirited away) (2001) - http://www.imdb.com/title/tt0245429/ The Fountain (2006) - http://www.imdb.com/title/tt0414993/ Der Himmel über Berlin (1987) (wings of desire) - http://www.imdb.com/title/tt0093191/ The Notebook (2004) - http://www.imdb.com/title/tt0332280/ Antichrist (2009) - http://www.imdb.com/title/tt0870984/ 1408 (2007) - http://www.imdb.com/title/tt0450385/ Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) - http://www.imdb.com/title/tt0338013/ The Truman Show (1998) - http://www.imdb.com/title/tt0120382/ Idioterne (1998) - http://www.imdb.com/title/tt0154421/ |
Ирен Жакоб 2010-01-06_09:35 |
Re: Кои са любимите ви филми?
~Шоуто на Труман~ Може би ... Наистина сме Затворени в Сфера, под Похлупак и Слънцето е Едно Светещо "Зло" Око, Което Ни Гледа ... * [i:14ecr9p4]1984 Генерация 8491 Правим Ад~ът Рай и Раят - Ад ...[/i:14ecr9p4] |
Muscarin 2010-01-10_20:12 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Вече и "Аватар" |
stardriver 2010-01-13_22:46 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Още няколко да си добавя към листа [quote="Muscarin":zlups19d]Вече и "Аватар" [/quote:zlups19d] + The Edge (1997) - http://www.imdb.com/title/tt0119051 Seven Pounds (2008) - http://us.vdc.imdb.com/title/tt0814314/ Inglorious Basterds (2009) - http://www.imdb.com/title/tt0361748 Taking Woodstock (2009) - http://www.imdb.com/title/tt1127896/ 9 (2009) - http://www.imdb.com/title/tt0472033/ P.S. Още 10тина филма от тоя топик чакат да бъдат адд-нати Остатъка от листа ми [url=http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=295898240&blogId=525750248:zlups19d]ТУК[/url:zlups19d] |
Muscarin 2010-05-14_10:36 |
Re: Кои са любимите ви филми?
"Шесто чувство" "Гепи" "Две димящи дула" |
Ведрост в Ума 2010-05-14_10:56 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[i:37penrhn]Затъмнението[/i:37penrhn] на Антониони /с Моника Вити & Ален Делон/ [i:37penrhn]Луна[/i:37penrhn] на Бертолучи |
nina 2010-05-14_11:49 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="Muscarin":2aojc2pm]Снощи го засякох по тв1000 та се сетих,че всъщност май е най-якия филм който съм гледал.....[/quote:2aojc2pm] Muscarin,виж какво идва юли Predators [img:2aojc2pm]http://2.bp.blogspot.com/_dUHqPRiZ0wQ/S5sW3sBmYPI/AAAAAAAAAC8/ARBUAGbqR-c/s400/Predators-Movie.jpg[/img:2aojc2pm] [url:2aojc2pm]http://predators-movie-trailer.blogspot.com/[/url:2aojc2pm] |
Muscarin 2010-05-14_12:01 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Да,да знам дано не са го осрали |
stardriver 2010-07-25_22:51 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[color=#4000BF:9u8618vw][b:9u8618vw]Inception (2010) | Director: [size=120:9u8618vw]Christopher Nolan[/size:9u8618vw][/b:9u8618vw][/color:9u8618vw] http://www.imdb.com/chart/top |
Muscarin 2010-07-26_07:33 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="nina":9wdcovf3] Muscarin,виж какво идва юли Predators [img:9wdcovf3]http://2.bp.blogspot.com/_dUHqPRiZ0wQ/S5sW3sBmYPI/AAAAAAAAAC8/ARBUAGbqR-c/s400/Predators-Movie.jpg[/img:9wdcovf3] [url:9wdcovf3]http://predators-movie-trailer.blogspot.com/[/url:9wdcovf3][/quote:9wdcovf3] http://www.youtube.com/watch?v=LGYezUzZcPY Ще се ходи на кинце май,май....не знаех,че Родригез е замесен |
user2_deactivated 2010-08-06_13:18 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Супер наплющян филм [img:3c2620yc]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/a4/Thursday_1998.jpg[/img:3c2620yc] |
stardriver 2010-11-09_08:55 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[b:1e1j5u7y]Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (1922)[/b:1e1j5u7y] http://www.imdb.com/title/tt0013442/ [img:1e1j5u7y]http://1.bp.blogspot.com/_YfumoNcZy-U/TIZgjpOu9zI/AAAAAAAAAR4/8e1jyjQYHBc/s400/nosferatu1.jpg[/img:1e1j5u7y] Тоя филм си е една изложба на...на к'во ли не пфф Само да спомена и саундтрака |
MOONRISE 2010-11-09_13:41 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Рицар без броня (1966) Baran 99 franks Wisdom of the Crocodiles White Cat Black Cat Fantastic Planet (1973) Crack Girl Interrupted Masks (short movie) Closer The Basketball Diaries Baraka Ashes and Snow The Brady Bunch (the movie) Bullet (1996) Into the Wild i mn drygi za koito ne se se6tam |
palimpsest 2010-11-09_13:44 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="R2LsD2":141fzrkn][b:141fzrkn]Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (1922)[/b:141fzrkn] http://www.imdb.com/title/tt0013442/ [img:141fzrkn]http://1.bp.blogspot.com/_YfumoNcZy-U/TIZgjpOu9zI/AAAAAAAAAR4/8e1jyjQYHBc/s400/nosferatu1.jpg[/img:141fzrkn] Тоя филм си е една изложба на...на к'во ли не пфф Само да спомена и саундтрака [/quote:141fzrkn] намерете ми японската песничка! иначе...морков! |
Usеr2 2010-11-15_08:38 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[img:1pk5pi8i]http://www.motionpictureart.com/store/files/images/PostersLarge/SolarisMoviePosterUSA.jpg[/img:1pk5pi8i] |
ex_xe 2010-11-15_10:09 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Да защитиш живота си / Defending Your Life |
Muscarin 2010-11-15_19:46 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Ми не знам колко от вас си спомнят "Текс и Властелинът на Вулкана" [img:3n3jgfzk]http://prikachi.com/images/356/2300356q.jpg[/img:3n3jgfzk] Ама е определено един от любимите ми филми Сигурно съм го гледал около 50 пъти в киното |
the GNOME 2010-11-15_19:51 |
Re: Кои са любимите ви филми?
УХААААААА аз пък съм го гледал веднъж като малък и от тогава го търся... благодарско! |
Muscarin 2010-11-15_20:01 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Ааа за нищо,ако имаш проблеми с намирането обади се |
palimpsest 2010-11-22_00:31 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[img:3nhrbqfq]http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTY0NzgzOTQyMF5BMl5BanBnXkFtZTcwODUxNzcyMQ@@._V1._SX214_CR0,0,214,314_.jpg[/img:3nhrbqfq] [url=http://www.imdb.com/title/tt0356721/:3nhrbqfq]IMDB[/url:3nhrbqfq] |
Nothingk 2010-11-24_11:11 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[size=150:276wujk0][color=#8000FF:276wujk0]Източни пиеси[/color:276wujk0][/size:276wujk0] - България,2009г. Еха-а с такава естественост е правен.Абсолютно забравих да преглъщамза час и половина, целия станах в лиги.Малко в стил трейнспотинг,наркомански проблеми,скин елементи.Някви турци точно вечеряха из софия и се радеваха че бил много спокоен и приятен градъ и некви скинове след вечерята бая ги понабиха.Изобщо абсолютно реалити,няма някви изкуствени теми ,и изкуствено развитие на филма с изкуствена актьорска игра Бих го сравнил с датския „Дилъри 3- аз съм ангела на смъртта“,но той беше с дублаж на български и въпреки че дублажа беше прекрасен,първо бих искал да чуя звученето на актьорите на датски ,преди да права коментари........................................................................................ |
Salia 2010-11-24_12:09 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[size=85:pyfmroxy]снощи в Дома на Киното гледах този филмов мюзикъл:[/size:pyfmroxy] http://www.stilyagifilm.ru/ много забавен - не е чак "любим",но ми отговаря на настроението в момента "О, моя маленькая, бейба, ласточка моя!" http://www.youtube.com/watch?v=Og49aiM_Wy0 |
Salia 2010-11-24_12:23 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[size=85:wmg6cfxt]а този трак е зверсски-поздрав за User 2: и тази ........ добре ги реди:::[/size:wmg6cfxt] http://www.youtube.com/watch?v=C7IGVCR6 ... re=related |
ani 2010-11-25_10:10 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Lа cite des enfants perduс / The City Of Lost Children / Градът на изгубените деца (1995) май не сме го споменавали...аз щот скоро се присетих и гледах пак http://www.imdb.com/title/tt0112682/ |
Hupia 2010-12-06_20:10 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Ей ония .. дето няма касетъчни бомби,ракети с топлинно или радионасочване,извънземните още са си другия край на Вселената или някви лигави педалски американски комеди (дето човек не може да разбере коя смешната част във филма)......филми дето вадят мечовете,брадвите... и почват да падат глави като "дини от ИФА-самосвал" ,филми дето хората са "псайхо" ...няма назад ......Е-е не само те ... |
Salia 2010-12-13_20:51 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[i:ca8hgrgl]Final Fantasy.Advent Children[/i:ca8hgrgl] [size=50:ca8hgrgl] lubimo 3D[/size:ca8hgrgl] [img:ca8hgrgl]http://www.joystiq.com/media/2006/02/advent_children_umd_dvd.jpg[/img:ca8hgrgl] toku shto pak go gledah ~ |
ex_xe 2010-12-24_00:21 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Inception & Paprika тези двата са ми любими, сега чак откривам прилика в идеята Inception:[url:2l5112up]http://www.youtube.com/watch?v=mmkQ7fw-l0g&feature=related[/url:2l5112up] Paprika: [url:2l5112up]http://www.youtube.com/watch?v=HdbHmAMo6xY[/url:2l5112up] |
Muscarin 2011-05-13_08:07 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[img:7amy7glp]http://img.zamunda.net/bitbucket/Amadeus.Director%5C%27s.Cut.1984.DVDRip.XviD.AC3-KiNGS.jpg[/img:7amy7glp] |
nina 2011-05-13_18:55 |
Re: Кои са любимите ви филми?
и на мен,Мускарин Велик филм! |
Muscarin 2011-05-14_05:58 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[quote="nina":2j68cc6d]и на мен,Мускарин Велик филм! [/quote:2j68cc6d] Така е |
halucination 2012-05-22_15:24 |
Re: Кои са любимите ви филми?
Определено fear and loathing in las vegas е най добрия филм според мене |
astrangeloop 2012-09-12_17:36 |
Re: Кои са любимите ви филми?
[img:nphejbk0]http://mydreamwall.files.wordpress.com/2010/10/poster.jpg[/img:nphejbk0] Бях го забравил Пълен с бисери, освен всичките му други качества... "I don't give a shit about Mozart" "В России животные пьют как люди, а люди - как животные." [img:nphejbk0]http://filmcenter.cz/uploaded/w670/20080222045546-lazebnik-sibirsky-titulni-foto.jpg[/img:nphejbk0] |